برگزاری دهمین کنفرانس داده کاوی ایران

دهمین کنفرانس داده کاوی ایران با همکاری اساتید دانشگاه های مطرح کشور و با مدیریت گروه داده کاوی دکتر شهرابی برگزار می شود.

برگزاری دهمین کنفرانس داده کاوی ایران

به گزارش کلیک ، در راستای اهداف بلند توسعه و بهره‎گیری از دانش داده‎کاوی در کشور، دهمین کنفرانس داده‌کاوی ایران در استمرار ۹ سال برگزاری موفق و پیاپی کنفرانس‎های سالانه، توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس متشکل از اعضای هیأت علمی ۹ دانشگاه برتر کشور در روزهای ۸ و ۹ اسفند ماه در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‎گردد.

دانش نوین داده‎کاوی (Data Mining) به عنوان جدید‎ترین و برترین روش حل مسئله و بهینه‎ سازی سیستم‎ها، امروزه فرآیند هوشمند سازی سازمان ‎ها را به انجام می ‎رساند.

انجام فرآیند هوشمند سازی از طریق توسعه بهره‎ برداری سازمان ‎ها از دانش نوین داده کاوی، موجب کاهش هزینه، افزایش سود، ارتقای رضایت مشتریان، افزایش فروش و سهم بازار، کاهش اتلاف، افزایش بهره‎وری، تولید محصولات با کیفیت برتر، ارائه خدمات بهتر به مشتریان می‎گردد.

امروزه سازمان‎های موفق جهان، موفقیت خود را مرهون بهره‎گیری از دانش نوین داده‎کاوی می‎دانند و بهره‎گیری از این دانش به صورت وسیعی در دنیای توسعه یافته گسترش یافته است.

ارسال نظر