دستور روحانی برای برخورد با تخلف ایرانسل و همراه اول

رسانه کلیک -رئیس دفتر رئیس جمهوری، در نامه‌ای به وزیر دادگستری و سرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت، به نقل از حسن روحانی خواسته تا با این دو اپراتور به دلیل افزایش قیمت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

دستور روحانی برای برخورد با تخلف ایرانسل و همراه اول

بعد از ورود تغزیرات و سازمان حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف کنندگان به پرونده تخلف اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای تغییر در بسته‌های اینترنتی خود بدون مجوز رگولاتوری، حالا رئیس دفتر رئیس جمهوری، در نامه‌ای به وزیر دادگستری و سرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت، به نقل از حسن روحانی خواسته تا با این دو اپراتور به دلیل افزایش قیمت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی اعلام کرد که به این دو اپراتور ۱۰ روز فرصت داده شده تا از تخلف خود رفع اثر کنند و در غیر این صورت پرونده تخلف آنها وارد کمیته جرائم خواهد شد. آذری جهرمی با اعلام اینکه ایرانسل و همراه اول نمی‌توانند خلاف قوانین جاری کشور عمل کنند گفته بود که اگر قیمت و شرایط بسته‌های اینترنت ایرانسل و همراه اول به شرایط قبل بازنگردد جریمه‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.

به دنبال این اظهارت هم معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیروز گفته است که باید قیمت‌ها به حالت قبلی بازگردانده و خسارت مشترکان جبران شود. حسین فلاح جوشقانی تاکید کرده که در صورت اجرا نشدن این دستورات جریمه ۲ میلیارد تومانی همراه با کاهش مدت پروانه در انتظار این دو اپراتور خواهد بود.

در این نامه با اشاره به اقدام دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در افزایش صد در صدی تعرفه‌های خود بر خلاف مقررات جاری کشور به نقل از رئیس جمهوری نوشته شده است که: «نباید بدون حساب، قیمت خدمات افزایش یابد، اقدامات لازم را به عمل آورید.» رئیس دفتر رئیس جمهوری به نقل از حسن روحانی از وزارت دادگستری و صمت خواسته تا به تخلف ایرانسل و همراه اول در افزایش تعرفه و تغییر در بسته‌های اینترنتی خود برخورد کنند

ارسال نظر