پیام رسان‌ های خارجی ما را مصرف کننده بار می‌ آورد/ تهدیدهای اقتصادی و اجتماعی تلگرام

رسانه کلیک - معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: پرهیز از پیام رسان‌ های خارجی چراغ اقتصاد ملی در فضای مجازی را روشن می‌ کند و باعث می شود مصرف کننده بار نیاییم.

پیام رسان‌ های خارجی ما را مصرف کننده بار می‌ آورد/ تهدیدهای اقتصادی و اجتماعی تلگرام

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی عنوان کرد: با این اقدام ظرفیت‌ های جدید در حوزه دانش و فناوری برای فرزندان کشور فراهم شده است.

وی مزیت دیگر ورود به پیام رسان‌ های داخلی را پیشگیری و پرهیز از پیام رسان‌ های خارجی دانست و اظهار کرد: پیام رسان‌ های خارجی ما را مصرف کننده بار می‌ آورد و در آینده با ارز رمز تلگرام تهدید‌ها بیشتر می‌ شود.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: علاوه بر این در پیام رسان‌ های خارجی تهدیدات فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و سلیقه و مدیریت غیر ایرانی در انتقال پیام شکل می‌ گیرد.

خوراکیان بیان کرد: پیام رسان‌ های خارجی ناپایدار و غیر مطمئن است و نمی‌ توان سامانه‌ های دولت الکترونیک و خدمات مالی را در آن قرار داد.

وی تصریح کرد: پیام رسان‌ های داخلی کارآمدی خوبی دارند و در 6 ماه گذشته اقدامات زیادی در ایجاد ظرفیت فنی و نرم افزاری در آن‌ ها صورت گرفته است.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی یادآور شد: عزم ملی بر آن است تا از پیام رسان‌ های داخلی حمایت شود.

خوراکیان فتوای مقام معظم رهبری، بخشنامه و دستور العمل قوه قضاییه را ضامن امنیت اطلاعات کاربران در پیام رسان‌ های داخلی دانست.

ارسال نظر