مشکل امنیتی توییتر در اپلیکیشن اندرویدی آن برطرف شد

رسانه کلیک - مشکل امنیتی توییتر کاربران را به دردسرهای بزرگی می اندازد. این مشکل مربوط به پلتفرم اندروید بوده و امکان دستیابی به حساب ها را برای سودجویان فراهم می آورد. البته توییتر در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.

مشکل امنیتی توییتر در اپلیکیشن اندرویدی آن برطرف شد

توییتر به تازگی بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن اندروید خود ارائه کرده که با نصب آن می توان آسیب پذیری و مشکل امنیتی گزارش شده را حل کرد. ظاهرا مشکل به وجود آمده در توییتر، به هکرها اجازه می داد تا اطلاعات خصوصی کاربران دیگر را مشاهده کرده و توییت هایی را از جانب آن ها ارسال کند.

طبق گزارش های منتشر شده در بلاگ توییتر، با استفاده از این مشکل می توان کدهای مخرب را به حافظه محدود اپلیکیشن اندرویدی توییتر وارد کرد. بدین ترتیب افراد سودجو حتی می توانند از موقعیت مکانی کاربران نیز آگاه شده و به توییت های محافظت شده آن ها دسترسی پیدا کنند.

البته توییتر اظهار داشته که هنوز هیچ مدرکی دال بر هر گونه سوءاستفاده از این آسیب پذیری به دست نیامده است؛ اما با این وجود کار از محکم کاری عیب نمی کند و اقدامات لازم باید هر چه سریع تر به کار گرفته شوند. کلیه افرادی که ممکن است در معرض این آسیب پذیری قرار داشته باشند، پیامی را از جانب توییتر دریافت خواهند کرد که شامل دستور العمل های لازم برای رفع این مشکل می شود. ناگفته نماند که کاربران iOS از آسیب پذیری مذکور در امان هستند.

اگر شما نیز جزو کاربران اندرویدی توییتر هستید، بهتر است تازه ترین نسخه اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. همچنین اگر پیامی را از سوی توییتر دریافت کردید، هر چه سریع تر نسبت به اجرای دستور العمل های مربوطه اقدام کنید. شما همچنین می توانید برای حصول اطمینان از حفظ اطلاعات موجود در حساب توییتر خود، با دفتر محافظت داده شرکت تماس بگیرید.

ارسال نظر