دارک فینکس اولین فیلم دیزنی از مجموعه مردان ایکس!

رسانه کلیک - فیلم X-Men: Dark Phoenix سال آینده اکران می شود. بر اساس گزارشی جدید، دارک فینکس اولین فیلم شرکت دیزنی از مجموعه مردان ایکس است.

دارک فینکس اولین فیلم دیزنی از مجموعه مردان ایکس!

نزدیک به یکسال پیش شرکت والت دیزنی اولین پیشنهاد خود برای تصاحب شرکت فاکس قرن 21 و زیرمجموعه های آن را ارائه کرد. پس از چندین ماه والت دیزنی موفق شد با پرداخت مبلغ 71.3 میلیارد دلار این استودیو را خریداری کند ( ادغام فاکس قرن 21 و والت دیزنی با ارزش 71.3 میلیارد دلار نهایی شد ).

در ابتدا گزارش ها به ادغام این دو شرکت در اواخر سال جاری میلادی اشاره کرده بودند؛ با این حال مشخص شد این قرارداد در ماه ژانویه 2019 نهایی می شود ( والت دیزنی و فاکس اواخر سال 2018 ادغام می شوند ).

انتظار می رود بسیاری از فیلم هایی که توسط کمپانی قرن بیستم در حال توسعه هستند، زیر نظر شرکت والت دیزنی روی پرده سینما قرار بگیرد. به احتمال زیاد فیلم X-Men: Dark Phoenix اولین اثری محسوب می شود که تحت مالکیت والت دیزنی اکران می شود.

به تازگی گزارشی از سوی THR در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، فیلم مردان ایکس: دارک فینکس اولین فیلم از مجموعه ایکس من بوده که والت دیزنی مالکیت آن را بر عهده دارد. این فیلم در ژوئن 2019 اکران می شود ( اکران فیلم مردان ایکس: دارک فینکس عقب افتاد ).

در گذشته گزارش ها به تصاحب مجموعه فیلم ایکس من و همچنین آواتار توسط والت دیزنی اشاره کرده بودند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با لوگوی مورد استفاده در ابتدای فیلم ایکس من: دارک فینکس در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این احتمال وجود دارد که در ابتدای این فیلم لوگوی مارول و یا قلعه والت دیزنی قرار بگیرد.

هم اکنون نمی توان در رابطه با آینده فیلم های مارول و همچنین Marvel Cinematic Universe اظهار نظر قطعی کرد ( سوفی ترنر از دنیای مارول کناره گیری می کند ).

ارسال نظر