باکس آفیس هفته اول سپتامبر: حکمرانی «آسیایی های دیوانه ثروتمند»

رسانه کلیک - فیلم Crazy Rich Asians در باکس آفیس هفته اول سپتامبر به صدرنشینی خود ادامه داد. این فیلم برای سومین هفته متوالی بیشترین فروش را در Box Office تجربه کرد.

باکس آفیس هفته اول سپتامبر: حکمرانی «آسیایی های دیوانه ثروتمند»

فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه برای سومین هفته متوالی توانست در باکس آفیس هفته اول سپتامبر به بالاترین فروش در مقایسه با دیگر فیلم های اکران شده دست پیدا کند ( باکس آفیس هفته سوم آگوست: فیلم Crazy Rich Asians در صدر ). این فیلم پس از سه هفته حضور روی پرده سینما مجموع فروش خانگی خود را به بیش از 110 میلیون دلار رساند.

فیلم Crazy Rich Asians در باکس آفیس هفته اول سپتامبر فروشی برابر با 22.2 میلیون دلار را تجربه کرد که باعث افزایش فروش خانگی این فیلم به 111 میلیون دلار شد. میزان فروش این فیلم در مقایسه با هفته گذشته تنها 10 درصد کاهش داشته است ( باکس آفیس هفته چهارم آگوست: فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه هنوز صدرنشین است ).

باکس آفیس هفته سوم آگوست

فروش این فیلم در بازارهای خارجی به 20 میلیون دلار رسیده که نزدیک به 10.4 میلیون دلار آن در این هفته مربوط به 24 کشور است. بیشترین فروش این فیلم در بازارهای خارجی مربوط به کشور استرالیا بوده که در اولین هفته اکران خود فروش 5.4 میلیون دلاری را تجربه کرده است.

باکس آفیس هفته دوم آگوست

در مقام دوم باکس آفیس هفته اول سپتامبر شاهد خودنمایی فیلم مگ هستیم. فیلم The Meg در هفته چهارم اکران خود فروشی برابر با 10.5 میلیون دلار را تجربه کرد و توانست مجموع فروش خانگی خود را به 120 میلیون دلار افزایش دهد.

در حال حاضر این فیلم در 65 بازار خارجی روی پرده سینما قرار دارد. در این هفته فیلم مگ در بازارهای خارجی به فروش 17.7 میلیون دلاری دست یافت تا مجموع فروش خود در این بازارها را به 342 میلیون دلار برساند. این فیلم تا به امروز به فروش جهانی 463 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

فیلم ماموریت غیر ممکن 6

در مقام بعدی باکس آفیس هفته اول سپتامبر محصول شرکت پارامونت به چشم می خورد. فیلم Mission: Impossible - Fallout در ششمین هفته اکران خود با کاهش 13.4 درصدی فروش توانست مبلغی برابر با 7 میلیون دلار را به حساب بانکی سازندگانش جاری کند. فروش خانگی این فیلم در حال حاضر به 204 میلیون دلار رسیده است.

فیلم ماموریت غیر ممکن 6 این هفته در کشور چین روی پرده سینما رفت و حدود 77.3 میلیون دلار فروخت. فروش این فیلم در بازارهای جهانی 647 میلیون دلار گزارش شده است.

فیلم Operation Finale محصول شرکت فیلمسازی مترو گلدن مایر نتوانست در باکس آفیس هفته اول سپتامبر به جایگاهی بالاتر از مقام چهارم دست پیدا کند. این فیلم در هفته اول اکران خود فروشی برابر با 6 میلیون دلار را تجربه کرد. 65 درصد بینندگان این فیلم بالای 35 سال سن داشتند.

در مقام پنجم باکس آفیس هفته اول سپتامبر، فیلم Searching محصول شرکت سونی را می بینیم که موفق شده در این آخر هفته به فروش 5.7 میلیون دلاری برسد. 61 درصد بینندگان این فیلم سنی بالاتر از 25 سال داشتند.

در مقام های بعدی باکس آفیس هفته اول سپتامبر به ترتیب شاهد حضور فیلم کریستوفر رابین با فروش 5.0 میلیون دلار، فیلم آلفا با فروش 4.5 میلیون دلار، فیلم The Happytime Murders با فروش 4.4 میلیون دلار، فیلم BlacKkKlansman با فروش 4.1 میلیون دلار و فیلم Mile 22 با فروش 3.6 میلیون دلار هستیم.

ارسال نظر