«دیزنی پلی» رقیب سرسخت نتفلیکس می شود!
رسانه کلیک - نام سرویس استریم شرکت والت دیزنی به صورت رسمی اعلام شد. دیزنی پلی به عنوان رقیب نتفلیکس سال آینده میلادی راه اندازی می شود.
محبوبیت سرویس های استریم در حال افزایش است و شرکت های بیشتری وارد این بخش از صنعت سرگرمی می شوند. والت دیزنی یکی از بزرگترین شرکت ها در سراسر جهان محسوب می شود که با خرید کمپانی فاکس قرن 21 سهم خود از بازار را افزایش داده است ( ادغام فاکس قرن 21 و والت دیزنی با ارزش 71.3 میلیارد دلار نهایی شد ).
به تازگی گزارشی از سوی Variety منتشر شده که نام رسمی سرویس استریم والت دیزنی را اعلام می کند. این سرویس دیزنی پلی نام دارد. در ماه آگوست سال گذشته میلادی شرکت والت دیزنی از توسعه سرویس استریم خود خبر داد.
شرکت والت دیزنی سرویس استریم دیزنی پلی را سال آینده میلادی راه اندازی می کند. این کمپانی قصد دارد تمامی محصولات خود را از نتفلیکس خارج و آن ها را به سرویس جدیدش منتقل کند. در همین راستا در آینده کاربران نتفلیکس نمی توانند به انیمیشن Moana و انیمیشن فروزن دسترسی داشته باشند.
والت دیزنی زیر مجموعه های زیادی مانند مارول و پیکسار دارد؛ بنابراین فیلم های این استودیوها نیز از نتفلیکس خارج می شود. در حالی که فیلم های مارول از نتفلیکس حذف می شوند، سریال های آن مانند سریال دردویل و جسیکا جونز در این سرویس استریم باقی می مانند.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Variety، هزینه های سرویس دیزنی پلی در مقایسه با نتفلیکس کمتر خواهد بود. در حال حاضر نتفلیکس از کاربران به صورت ماهانه مبلغی در محدوده 8 تا 14 دلار دریافت می کند. در هر یک از این سرویس ها خدمات خاصی در اختیار کاربران نتفلیکس قرار می گیرد.
در حال حاضر نتفلیکس بزرگترین شرکت رسانه ای در جهان محسوب می شود. ارزش این برند برابر با 153.8 میلیارد دلار است و والت دیزنی نیز ارزشی برابر با 152 میلیارد دلار دارد.