باکس آفیس هفته سوم آگوست: فیلم Crazy Rich Asians در صدر

رسانه کلیک - فیلم Crazy Rich Asians با فروش بیش از پیش بینی های صورت گرفته توانست در باکس آفیس هفته سوم آگوست مقام اول را کسب کند.

باکس آفیس هفته سوم آگوست: فیلم Crazy Rich Asians در صدر

هفته گذشته فیلم The Meg موفق به صدرنشینی در باکس آفیس شد ( باکس آفیس هفته دوم آگوست: فیلم The Meg رقبا را پشت سر گذاشت ). این فیلم در بازارهای جهانی به فروش مناسبی دست پیدا کرده و همچنین عملکرد مناسبی در بازار خانگی دارد. با این حال در باکس آفیس هفته سوم آگوست فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه در مقام اول قرار دارد.

این فیلم در آخر هفته فروشی برابر با 25.2 میلیون دلار را در بازار تجربه کرد تا فروش خود در 5 روز اکران را به 34 میلیون دلار افزایش دهد. در باکس آفیس هفته سوم آگوست دو فیلم جدید دیگر نیز حضور دارند.

فیلم Crazy Rich Asians با بودجه ای نزدیک به 30 میلیون دلار تولید شده است؛ بنابراین فروش 34 میلیون دلاری آن در 5 روز برای تهیه کنندگان خبر خوشحال کننده ای خواهد بود. انتظار می رود این فیلم تا پایان اکران خود به فروش خانگی بالاتر از 100 میلیون دلار دست پیدا کند.

در حال حاضر فیلم Crazy Rich Asians تنها در 6 کشور اکران شده که توانسته فروشی برابر با 730 هزار دلار برای آن در پی داشته باشد. این فیلم در تاریخ 30 آگوست در کشور استرالیا و در اواسط ماه سپتامبر در کشور انگلستان روی پرده سینما می رود.

فیلم مگ با بازی جیسون استاتهام در دومین هفته اکران خود به فروش 21.2 میلیون دلاری دست پیدا کرده که در مقایسه با هفته گذشته کاهشی 53 درصدی داشته است. این فیلم در 10 روز اکران توانسته فروش خانگی 84 میلیون دلاری را تجربه کند.

فیلم The Meg در بازارهای جهانی فروش بالایی را تجربه می کند. فیلم مگ با فروش 67 میلیون دلاری در این هفته در 55 کشور، توانسته مجموع فروش خود در بازارهای خارجی را به 230.4 میلیون برساند. این اثر تا به امروز در بازارهای جهانی به فروش 315 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

مقام سوم باکس آفیس هفته سوم آگوست در اختیار فیلم Mile 22 قرار گرفته است. این فیلم اکشن با بازی مارک والبرگ فروشی برابر با 13.6 میلیون دلار داشته است. فیلم مایل 22 برخلاف پیش بینی ها فروش مناسبی نداشته و امتیازهای کمی را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

در باکس آفیس هفته سوم آگوست فیلم جدید سونی در مقام چهارم قرار گرفته است. فیلم Alpha در این آخر هفته فروشی برابر با 10.5 دلار را تجربه کرده است. میزان فروش فیلم آلفا تفاوت چندانی با پیش بینی استودیوی سازنده آن ندارد. فیلم Alpha با بودجه ای بیش از 50 میلیون دلار تولید شده است.

در مقام پنجم باکس آفیس هفته سوم آگوست فیلم ماموریت غیر ممکن 6 خودنمایی می کند. این فیلم با فروش 10.5 میلیون دلار توانسته مجموع فروش خانگی خود را به 180 میلیون دلار افزایش دهد ( باکس آفیس هفته اول آگوست: ادامه صدرنشینی فیلم ماموریت غیر ممکن 6 ). فیلم Missin Impossible: Fallout در بازارهای جهانی فروشی بیش از 500 میلیون دلار را تجربه می کند.

فیلم ماموریت غیر ممکن فال اوت

در مقام های بعدی باکس آفیس هفته سوم آگوست به ترتیب شاهد قرارگیری فیلم کریستوفر رابین با فروش 8.9 میلیون دلار، فیلم BlacKkKlansman با فروش 7 میلیون دلار، فیلم اسلندرمن با فروش 5 میلیون دلار، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 با فروش 3.7 میلیون دلار و فیلم Mamma Mia! Here We Go Again با فروش 3.4 میلیون دلار هستیم.

ارسال نظر