انیمیشن Frozen 2 با صداپیشگی «استرلینگ کی براون» و «ایوان ریچل وود» تولید می شود

رسانه کلیک - قسمت اول انیمیشن فروزن (یخ زده) در سال 2013 اکران شد. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انیمیشن frozen 2 در سال 2019 بر روی پرده سینما می رود.

انیمیشن Frozen 2 با صداپیشگی «استرلینگ کی براون» و «ایوان ریچل وود» تولید می شود

استرلینگ کی براون و ایوان ریچل وود در حال مذاکره برای پیوستن به انیمیشن Frozen 2 به عنوان صدا پیشه هستند. در قسمت دوم این انیمیشن کریستن بل ، ایدینا منزل و جاش گد حضور دارند که در قسمت اول انیمیشن یخ زده نیز صداپیشگی کرده اند.

قسمت اول انیمیشن Frozen در سال 2013 اکران شد و توانست در بازارهای جهانی به فروش بالایی دست پیدا کند. این انیمیشن در بازارهای جهانی 1.27 میلیارد دلار فروش رفت و دو جایزه اسکار را به خود اختصاص داد.

با توجه به فروش بالای قسمت اول و همچنین جوایز کسب شده توسط آن، تولید قسمت دوم انیمیشن فروزن طبیعی به نظر می رسد. این فیلم سال آینده میلادی اکران می شود و تیم تولید آن از هم اکنون در حال بستن قرارداد با بازیگران مختلف برای صداپیشگی شخصیت های مختلف است.

در حالی که استرلینگ کی براون و ایوان ریچل وود به تیم انیمیشن Frozen 2 اضافه می شوند، هم اکنون در رابطه با نقشی که صداپیشگی آن ها را بر عهده دارند اطلاعاتی منتشر نشده است. براون و وود به ترتیب برای بازی در سریال وست ورد و سریال This Is Us نامزدهای دریافت جایزه امی 2018 شده اند.

کارگردانی انیمیشن Frozen 2 را کریس باک بر عهده دارد و جنیفر لی نیز در آن حضور دارد. جنیفر لی بخش خلاقیت استودیوی والت دیزنی را مدیریت می کند. انتظار می رود با شروع کمپین تبلیغاتی برای قسمت دوم فروزن، توجهات بیشتری به سوی این انیمیشن جلب شود.

انیمیشن یخ زده 2 در ماه نوامبر و یا دسامبر 2019 اکران می شود. والت دیزنی در سال آینده فیلم Mary Poppins Returns و انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را به روی پرده سینما می برد.

ارسال نظر