فیلم مرد مورچه ای 2 مجموع فروش کمپانی Marvel Cinematic Universe را به 17 میلیارد دلار رساند!

رسانه کلیک - اکران فیلم مرد مورچه ای 2 موفقیت بزرگی را برای کمپانی سازنده آن در پی داشته است. فیلم مرد مورچه ای و زنبورک مجموع فروش Marvel Cinematic Universe را به 17 میلیارد دلار رسانده است.

فیلم مرد مورچه ای 2 مجموع فروش کمپانی Marvel Cinematic Universe را به 17 میلیارد دلار رساند!

به نظر نمی رسد که فیلم مرد مورچه ای مانند دیگر فیلم های کمپانی مارول سینماتیک یونیورس فروش بسیار بالایی داشته باشد. با این حال اولین فیلم از این مجموعه توانست با توجه به بودجه فروش مناسبی را تجربه کند و فیلم مرد مورچه ای 2 به فروش بالاتری دست پیدا کند ( فیلم ant-man and the wasp در 2 روز 82 میلیون دلار فروخت ).

در حالی که فیلم مرد مورچه ای و زنبورک فروش متوسطی را در بازار تجربه می کند، شرکت Marvel Cinematic Universe به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. میزان فروش فیلم های این کمپانی به 17 میلیارد دلار رسید. فیلم مرد مورچه ای 2 سومین فیلم استودیوی فیلم سازی مارول محسوب می شود که در سال 2018 بر روی پرده سینما رفته است.

این استودیو تا به امروز در کنار فیلم مرد مورچه ای و زنبورک، فیلم های پلنگ سیاه و انتقام جویان: جنگ بی نهایت را اکران کرده است ( فیلم Black Panther سومین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا/ پلنگ سیاه تایتانیک را غرق کرد ). این دو محصول شرکت مارول به فروش بسیار بالایی در بازارهای جهانی دست پیدا کردند ( فروش فیلم Avengers: Infinity War از مرز 1 میلیارد دلار گذشت ).

با توجه به فروش بالاتر قسمت دوم مرد مورچه ای در مقایسه با قسمت اول، انتظار می رود که این استودیو قسمت سوم این فیلم را نیز تولید کند. قسمت اول این فیلم فروشی برابر با 520 میلیون را تجربه کرده بود. کمپانی مارول سینماتیک یونیورس برای تولید تمامی فیلم های خود نزدیک به 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است. اولین فیلم این کمپانی در سال 2008 بر روی پرده سینما رفت.

ارسال نظر