بازیگر نقش بیلی بتسون در فیلم «شزم» مشخص شد

رسانه کلیک – طبق گفته‌ها، اشر انجل، وظیفه بازی نقش بیلی بتسون در فیلم شزم را به عهده دارد.

بازیگر نقش بیلی بتسون در فیلم «شزم» مشخص شد

پس از موفقیت نسبی فیلم‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها، دو شرکت مارول و برادران وارنر پروژه‌های مختلفی را شروع کردند. در هر یک از این پروژه‌ها شاهد روایت داستان یک ابرقهرمان جدید هستیم که تاکنون به آنها یا پرداخته نشده است یا شخصیت اصلی فیلم نبوده‌اند.

یکی از این پروژه‌ها، ساخت فیلمی بر پایه کامیک بوک‌های «شزم» است. داستان اصلی این کامیک بوک، در مورد پسر بچه‌ای به نام بیلی بتسون است که با گفتن واژه «شزم» به قدرتمندترین مرد دنیا تبدیل می‌شود. مسوولان شرکت برادران وارنر برای شخصیت شزم، زاخاری لوی را انتخاب کردند.

همین امر باعث شد تا نگاه‌ها به سمت بازیگر شخصیت بیلی بتسون برود. حال مشخص شده است که اشر انجل بازیگر نقش بیلی بتسون در فیلم شزم خواهد بود.

اشر انجل یکی از بازیگران محبوب برنامه‌های شبکه دیزنی است که توانسته نظر سازندگان فیلم شزم را به خود جلب کند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان این فیلم در اختیار نداریم. یکی از موضوعاتی نیز که شایعات فراوانی پیرامون آن وجود دارد، شخصیت شرور داستان است.

با انتخاب اشر انجل برای بازی شخصیت بیلی بتسون، احتمالا در آینده شاهد انتشار اخباری در مورد داستان فیلم شزم و بازیگران دیگر این فیلم خواهیم بود. فیلم شزم برای اکران در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است.

منبع: Gizmodo

ارسال نظر