فیلم The Irishman به چه رکوردی در نتفلیکس دست پیدا کرده است؟

رسانه کلیک - در حالی که تنها پنج روز از آغاز پخش فیلم The Irishman در سرویس نتفلیکس می گذرد، تعداد افرادی که این فیلم را تماشا کرده اند از مرز 17 میلیون عبور کرده است.

فیلم The Irishman به چه رکوردی در نتفلیکس دست پیدا کرده است؟

The Irishman یکی از محبوب ترین فیلم های حاضر دنیا به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که بازیگران مطرحی همچون رابرت دنیرو و آل پاچینو در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه دیدنی و جذاب حدود پنج روز پیش در سرویس نتفلیکس به نمایش درآمد و تنها در همین مدت کوتاه، توانست 17 میلیون نفر آمریکایی را به سمت نمایشگرها بکشاند. مرد ایرلندی روایتگر زندگی و خاطرات شخصی به نام فرانک شیرن (دنیرو) است که در نهایت به یک آدمکش قراردادی حرفه ای تبدیل می شود. اتفاقاتی که پیش از ناپدید شدن جیمی هوفا (پاچینو) رخ می دهند نیز به خوبی در این فیلم بازگو شده اند. فیلم جنجال برانگیز The Irishman از سوی هیات ملی بازبینی (National Board of Review)، به عنوان بهترین فیلم سال معرفی شده است.

فیلم مرد ایرلندی در روزهای اکران خود توانست علاوه بر رضایت تماشاچیان، تحسین منتقدین را نیز برانگیزد؛ با این حال پس از آنکه فیلم در سرویس نتفلیکس به نمایش درآمد، برخی آن را کسل کننده خواندند. البته این موضوع چندان هم تعجب آور نیست؛ چراکه تماشای هر فیلم 209 دقیقه ای در منزل می تواند برای عده ای خسته کننده باشد.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، تعداد تماشاچیان فیلم The Irishman در هفته آغازین از مرز 17 میلیون عبور کرده است. البته ناگفته نماند که این فیلم هنوز نتوانسته رکورد Bird Box را بشکند ( رکورد شکنی فیلم Bird Box: بیش از ۴۵ میلیون کاربر فیلم را تماشا کرده‌ اند ). همانطور که می دانید، Bird Box یک فیلم معمایی و هیجان انگیز با هنرنمایی ساندرا بولاک است که در دسامبر 2018 توانست عنوان پربیننده ترین فیلم نتفلیکس را به خود اختصاص دهد. طبق گزارش های منتشر شده، تعداد بینندگان برد باکس در هفته اول برابر با 13.2 میلیون نفر بوده است! با این حال The Irishman تاکنون توانسته عملکرد موفق تری نسبت به فیلم El Camino داشته باشد.

با وجود چنین ارقام بزرگ و شگفت آوری، نتفلیکس هنوز با قطعیت نمی تواند عنوان پربیننده ترین فیلم سال 2019 را به مرد ایرلندی نسبت دهد. The Irishman بدون شک یکی از شاهکارهای سینما در ژانر جنایی به شمار می آید و حتی افرادی که آن را خسته کننده می دانند نیز نمی توانند منکر این امر شوند.

ارسال نظر