فیلم Uncharted سال 2020 اکران می شود

رسانه کلیک - فیلم Uncharted اواخر سال 2020 روی پرده سینما می رود. این فیلم بر اساس مجموعه بازی آنچارتد شرکت ناتی داگ ساخته می شود.

فیلم Uncharted سال 2020 اکران می شود

چندین سال از انتشار خبرهای مربوط به شروع ساخت فیلم Uncharted می گذرد. مجموعه بازی های آنچارتد که از سوی شرکت ناتی داگ به صورت انحصاری برای کنسول های سونی تولید شده است، پتانسیل بالایی به عنوان فیلم دارد.

در اوایل سال جاری میلادی گزارشی در اینترنت منتشر شد که خبر از کارگردان جدید این فیلم می داد. به تازگی تاریخ اکران فیلم آنچارتد در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی هالیوود ریپوتر در اختیار رسانه ها قرار گرفته، فیلم Uncharted در 18 دسامبر 2020 اکران می شود. با توجه به این تاریخ، تا اکران فیلم آنچارتد نزدیک به 18 ماه فاصله داریم.

انتظار می رود در آینده نزدیک مراحل ساخت این فیلم آغاز شود. در رابطه با داستان این فیلم اطلاعات زیادی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال گفته می شود فیلم مربوط به دوران جوانی نیتن دریک است.

تام هالند بازیگر فیلم های مرد عنکبوتی، نقش دریک را در فیلم آنچارتد بر عهده دارد. با توجه به حضور هالند، انتظار می رود با فیلم مناسبی روبه‌رو باشیم که فروش خوبی را در باکس آفیس جهانی تجربه کند.

در صورتی که اواخر سال آینده میلادی این فیلم روی پرده سینما قرار بگیرد، در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود. انتظار می رود در اواخر سال جاری میلادی اولین تریلر این فیلم در فضای مجازی منتشر شود.

مجموعه بازی آنچارتد طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. با توجه به این موضوع، ساخت فیلم آن فرآیندی پیچیده و سخت خواهد بود. عوامل سازنده این فیلم باید دقت زیادی در رابطه با داستان و روند تولید آن داشته باشند تا فیلمی مناسب روی پرده سینما قرار بگیرد.

ارسال نظر