ساخت فیلم Ni No Kuni تابستان آینده آغاز خواهد شد

رسانه کلیک - بعد از مطرح شدن شایعه‌های بسیار، قرار است ساخت فیلم Ni No Kuni در تابستان آینده (تابستان 2019 میلادی) در قالب یک انیمه، آغاز شود.

ساخت فیلم Ni No Kuni تابستان آینده آغاز خواهد شد

قرار است سازندگان مجموعه بازی Ni No Kuni یعنی لول 5 (Level 5) و همچنین شعبه ژاپن شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Japan) فیلم Ni No Kuni را توسعه دهند. به گزارش وب‌سایت Anime News Network این خبر را شرکت برادران وارنر طی یک کنفرانس خبری اعلام کرده است. ساخت فیلم Ni No Kuni به صورت انیمه، به وسیله یکی از معروف‌ترین استودیو‌های ژاپنی در این عرصه انجام خواهد شد. استودیو جیبلی (Studio Ghibli) کارنامه موفقی در زمینه ساخت انیمه دارد و پیش از این، آثاری همچون The Wind Rises را توسعه داده است.

طراح شخصیت‌های بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom و انیماتور و داستان‌نویس استودیو جیبلی، یوشیوکی موموسه (Yoshiyuki Momose) کارگردانی فیلم Ni No Kuni را عهده دار خواهند شد. همچنین جو هیسایشی (Joe Hisaishi) آهنگساز استودیو جیبلی، ساخت موسیقی‌های انیمه جدید این استودیو را انجام خواهد داد. از طرفی دیگر، آکیهیرو هینو (Akihiro Hino) به عنوان تهیه کننده و فیلم‌نامه نویس در روند توسعه فیلم Ni No Kuni حضور خواهد داشت. لازم به ذکر است که آکیهیرو هینو، مدیرعامل استودیو لول 5، سازنده سری بازی Ni No Kuni است.

داستان فیلم حول محوز شخصیت یو (Yu) خواهد بود که کنتو یامازاکی (Kento Yamazaki - پیش از این در فیلم Death Note هنرنمایی کرده بود) صداپیشگی او را ایفا خواهد کرد. ظاهرا یو و یکی از دوستانش به نام هارو (Haru) در دنیای فانتزی Ni No Kuni غرق شده اند و ماجراجویی آن‌ها در این دنیای جذاب، روایت این فیلم خواهد بود.

البته هنوز مشخص نیست که قطعا نام این فیلم هم Ni No Kuni باشد اما برادران وارنر تایید کرده است که انیمه جدید آن‌ها، در دنیای فانتزی Ni No Kuni و با الهام گرفتن از بازی‌های ویدیویی توسعه داده شده با همین نام، ساخته خواهد شد.

لازم به ذکر است که آخرین بازی عرضه شد از این IP، بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom بود که سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

ارسال نظر