تماشا کنید: تریلر سریال The Twilight Zone در Super Bowl 2019

رسانه کلیک - با نمایش تریلر سریال The Twilight Zone در روز گذشته، خاطرات بسیاری از مردها و خانم‌های مسن علاقه مند به عرصه سینما زنده شد.

تماشا کنید: تریلر سریال The Twilight Zone در Super Bowl 2019

سریال The Twilight Zone فیلمی با فضای فانتزی و در سبک ترسناک و علمی تخیلی است. اولین فصل این سریال در سال 1959 میلادی از شبکه سی بی اس (CBS) پخش شد. در همان مقطع، The Twilight Zone توانست به یکی از پرطرفدارترین و پربیننده‌ترین سریال ‌های دهه 50 و 60 میلادی در ایالات متحده تبدیل شود. راد سرلینگ (Rod Serling) کارگردان که به زعم بسیاری از نوابع دنیای هنر به شمار می‌آید، کارگردانی این سریال را به عهده داشت. سرلینگ که از درجه داران نظامی ایالات متحده بود، در طول عمر 50 ساله خود در نوشتن کتاب‌های مختلف و ساخت فیلم‌های متنوع توانست تبحر خود را ثابت کند؛ هر چند که چندان خوش اقبال نبود و نتوانست بیش از این‌ها در خلق هنر و کسب افتخارات گوناگون، موفق باشد.

پخش این سریال تا سال 1964 میلادی طول کشید و پس از آن هم دو نسخه‌ی دیگر از سریال The Twilight Zone پخش شد تا این بار نوبت به جوردن پیل (Jordan Peele) رسید که یک ریبوت با کیفیت از سریال The Twilight Zone را بسازد و تحویل شبکه سی بی اِس دهد. البته قرار نیست که The Twilight Zone جدید از هر لحاظ مانند نسخه سال 1959 باشد؛ این طور که پیداست، جوردن پیل این سریال را به صورت یک مجموعه آنتولوژی خواهد ساخت.

همان طور که در تریلر سریال The Twilight Zone مشاهده کردید، جوردن پیل در حال قدم زدن در استادیوم خالی از تماشاگر مرسدس بنز است. ظاهرا ابهام، به عنوان یکی از اساسی‌ترین عناصر این سریال در ریبوت The Twilight Zone رعایت شده است.

هنوز لیست کاملی از بازیگران این سریال اعلام نشده است اما می‌توانیم از بین بازیگرانی که تا به امروز حضور آن‌ها در سریال The Twilight Zone تایید شده است به سانا لیتن (Sanaa Lathan) و آدام اسکات (Adam Scott) اشاره کنیم.

اولین قسمت این سریال در تاریخ 1 اپریل 2019 میلادی (12 فروردین 98) از شبکه سی بی اس پخش خواهد شد. قرار است هر هفته، قسمت جدیدی از این سریال به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر