تماشا کنید: تریلر فیلم Us اثر جدید جوردن پیل در Super Bowl 2019

رسانه کلیک - در حالی که در سال‌های اخیر شاهد افت کیفی چشمگیری در فیلم‌های ترسناک بوده‌‌ایم، جدیدترین تریلر فیلم Us در Super Bowl 2019 بسیاری را به خود امیدوار کرده است.

تماشا کنید: تریلر فیلم Us اثر جدید جوردن پیل در Super Bowl 2019

واقعیت این است که فیلم‌های ترسناک چند سالی می‌شود که اسیر عناصر تکراری و صحنه‌های قابل پیش بینی شده‌اند. از طرفی دیگر، ترافیک بیش از حد این فیلم‌ها و ضعف شخصیت پردازی باعث شده تا علاقه مندان به عرصه سینما مانند دهه‌های گذشته از این فیلم‌ها استقبال نکنند. البته لازم به ذکر است که این افت کیفی شامل تمام فیلم‌ها نمی‌شود و هنوز هم فیلم‌های ترسناکی ساخته می‌شوند که بتواند بیننده‌های خود را بترساند. فیلم Us با بهره گیری از عناصر یک فیلم ترسناک روان شناختی سعی می‌کند تا بتواند نام خود را در زمره بهترین فیلم‌های ترسناک چند سال اخیر قرار دهد. تماشای جدیدترین تریلر فیلم Us شاید بتواند تا حدی در پیش بینی موفقیت یا عدم موفقیت این فیلم کمکی کرده باشد.

هر چند که داستان این فیلم چندان خلاقانه به نظر نمی‌رسد. خانواده‌ای سیاه جرعه برای گذراندن تعطیلات خود به خانه ساحلی‌شان می‌روند به امید این که پسرشان بتواند خاطرات خوشی را در ساحل در کنار دوستانش رقم بزند اما خیلی زود، یک کابوس مبهم گریبان گیر روز‌های خوش خانواده ویلسون می‌شود.

همان طور که اشاره شد، کارگردانی فیلم Us را جوردن پیل (Jordan Peele) به عهده گرفته است. شاید او در عرصه کارگردانی چندان کهنه کار نباشد، اما کارنامه او در این زمینه نشان می‌دهد که شناخت خوبی از سینما و یک فیلم باکیفیت دارد. شناخته شده‌ترین اثر او فیلم Get Out است که در سال 2017 میلادی، یعنی حدود 2 سال پیش روی پرده‌های سینما رفت و توانست تحسین بسیاری از منتقدان را نسبت به خود برانگیخته کند. Get Out هم یک فیلم ترسناک بود و حالا جوردن پیل امیدوار است بتواند موفقیت‌های این فیلم را یکبار دیگر با فیلم Us تکرار کند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong'o)، وینستون دوک (Wintson Duke) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) اشاره کرد.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید فیلم Us با بودجه‌ای بالغ بر 20 میلیون دلار ساخته شده است. این فیلم در تاریخ 8 مارچ 2019 میلادی (مصادف با 18 اسفند 97) برای اولین بار در SXSW اکران خواهد شد.

نظرات‌تان را از تریلر فیلم Us با ما و سایر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر