ممکن است هنری کویل در Mission: Impossible بعدی حضور داشته باشد

رسانه کلیک - گفته می‌شود الک بالدوین و هنری کویل در Mission: Impossible بعدی حضور خواهند یافت؛ این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی از بازیگران این فیلم وجود ندارد!

ممکن است هنری کویل در Mission: Impossible بعدی حضور داشته باشد

هفته گذشته بود که تام کروز (Tom Cruise) تهیه کننده و بازیگر نقش اول سری فیلم‌های Mission: Impossible از ساخت قسمت‌های هفتم و هشتم این فیلم خبر داد و اعلام کرد که این دو نسخه در سال‌های 2021 و 2022 میلادی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین او در ادامه گفت که یک بار دیگر وظیفه کارگردانی و نویسندگی این دو قسمت جدید به عهده کریستوفر مککوری (Christopher McQuarrie) خواهد بود. به غیر از این توضیحات، هیچ اطلاعات رسمی دیگر از قسمت‌های جدید فیلم Mission: Impossible منتشر نشده است. با این وجود، بنابر گزارشی که وب‌سایت تی اچ آر (THR) در رابطه با این فیلم‌ها ارائه داده است، این احتمال وجود دارد که الک بالدوین و هنری کویل در Mission: Impossible جدید حضور داشته باشند.

الک بالدوین در نقش آلن هانلی، از روسای سابق سازمان CIA در این فیلم هنرنمایی می‌کرد. از طرفی دیگر، اولین و آخرین حضور هنری کویل در Mission: Impossible برای ایفای نقش آگست واکر، از ماموران خبره سازمان CIA در فیلم Mission: Impossible - Fallout بود؛ اما وجه اشتراکی در رابطه با نقش این دو بازیگر مشهور در این فیلم وجود دارد این است که هم آگست واکر و هم آلن هانلی در فیلم Mission: Impossible - Fallout کشته شدند. با این وجود تی اچ آر ادعا می‌کند این دو بازیگر به قسمت‌های جدید فیلم Mission: Impossible بازخواهند گشت.

در حال حاضر هیچ یک از اعضای کلیدی تیم سازنده قسمت‌های بعدی فیلم Mission: Impossible در رابطه با حضور مجدد این دو بازیگر، اظهار نظری نکرده است.

البته کریستوفر مککوری که پیش از این کارگردانی و نویسندگی فیلم Mission: Impossible - Rogue Nation و Mission: Impossible - Fallout را به عهده داشت، تایید کرده است که روی قسمت‌های جدید فیلم ماموریت غیرممکن کار خواهد می‌کند.

آخرین قسمتی که از این فیلم منتشر شده است، فیلم Mission: Impossible - Fallout می‌باشد که تابستان گذشته به روی پرده‌های سینما رفت.

لازمه به ذکر است که در حال حاضر، هنری کویل در نقش گرالت آو ریویا، شخصیت اصلی سریال The Witcher هنرنمایی می‌کند. قرار است این سریال تلویزیونی در سال جاری از شبکه نت‌فلیکس پخش شود.

ارسال نظر