ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب تأیید شد

پس از گذشت تقریبا چهار ماه از پخش مجموعه دیدنی و جذاب بازی مرکب (Squid Game)، شبکه نتفلیکس بالاخره خبر ساخت فصل دوم این سریال کره‌ای را تأیید کرده است.  

ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب تأیید شد

فصل دوم سریال بازی مرکب

«بازی مرکب» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس است که توانست در عرض چند روز رکوردهای بسیاری را جابجا کند. حال تد ساراندوس، مدیر اجرایی و تولید محتوای نتفلیکس، خبر ساخت فصل دوم سریال کره‌ای خبر داده است.

سخنان اخیر ساراندوس در واقع مهر تأییدی است بر اظهارات هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال که چندی پیش گفته بود به فکر ساختن فصل دوم است و حتی جریان و مسیر داستان را نیز در ذهن دارد. وی همچنین حضور مجدد سونگ گی هونگ، بازیگر نقش اول داستان را نیز تأیید کرد.

نتفلیکس حدود 21.4 میلیون دلار خرج تولید سریال 9 قسمتی Squid Game کرد و توانست سود خوبی را به جیب بزند. به گزارش بلومبرگ، پیش‌بینی می‌شود که درآمد حاصل از ساخت سریال به بالای 891 میلیون دلار برسد.

اسکویید گیم داستان 456 انسان بدهکار و درمانده است که برای دستیابی به جایزه نقدی هنگفت، باید تن به بازی‌های بچه‌گانه اما مرگبار بدهند. این سریال غیر انگلیسی زبان توانست با کسب 3 جایزه گلدن گلوب، از جمله جایزه بهترین سریال درام، تاریخ‌ساز شود.

ارسال نظر