خرید سرور مجازی ارزان برای ووکامرس با مارال هاست

یک هاست خوب، ارزان برای سایت ووکامرسی چه کمکی به شما می‌کند؟ اگر مخاطبان سایت را ترک کنند، فروش شما چقدر افت می‌کند؟ چرا صاحبان سایت‌های ووکامرسی در مورد اهمیت هاست مجازی سخن می‌گویند؟

خرید سرور مجازی ارزان برای ووکامرس با مارال هاست

هاست مانند یک خانه است. همانطور که امنیت محله برای شما اهمیت دارد، باید به امنیت سایت هم اهمیت بدهید. همانطور که راحت خارج کردن ماشین از پارکینگ برای شما اهمیت دارد، باید به راحتی کاربر در سایت هم اهمیت بدهید تا او بتواند به یک مشتری خوب برای شما تبدیل شود. این مشتری باعث می‌شود شما فروش بیشتری را تجربه کنید و بتوانید کسب‌وکار خود را زنده نگه‌دارید.

ویژگی‌های بهترین هاست ووکامرس

هدف ما این است که مانع سردرگمی شما شویم. بین چه چیزهایی؟ انتخاب بین هاست وردپرس و سرور مجازی برای ووکامرس. اما چرا باید انتخاب شما سرور مجازی باشد؟

۱. فضای ذخیره سازی کافی

فروشگاه‌های آنلاین به فضای ذخیره‌سازی عظیمی نیاز دارند تا بتواند تمام محصولات شما را به‌خوبی برای بازدیدکننده نشان دهد و از طرفی دیگر باید بتواند تمام مخاطبان را در لحظه آنلاین نگه‌دارد. به‌همین‌دلیل فروشگاه شما باید فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد. همان چیزی که هاست ووکامرس دارد.

۲. آپ‌تایم بالا

آپ‌ـایم به معنی مدت زمان فعال بودن یک سرور است. اگر سرور مجازی ووکامرسی شما بعد از ورود 10 کاربر داون شود، کاربران بعدی نمی‌توانند وارد سایت شوند. به‌همین دلیل آپ‌تایپ بالا برای یک هاست ووکامرسی بسیار مهم است. هر چقدر سایت شما بیشتر در دسترس باشد و سریعتر بارگذاری شود، شما می‌توانید فروش بیشتری را تجربه کنید.

پس فراموش نکنید؛ هر روزی که فروشگاه شما از دسترس خارج شود، به‌قیمت از دست دادن مشتری تمام می‌شود.

۳. دارای منابع سرور مقیاس پذیر

برخی از روزهای سال، مردم در آن واحد تصمیم می‌گیرند یک محصول را خرید کنند و ممکن است شما در یک دقیقه هزار کاربر فعال داشته باشید. اما ممکن است یکساعت بعد هیچ کاربر فعالی نداشته باشید. سرور شما باید مقیاس‌پذیر باشد و بتواند خیال شما را راحت کند. یک سرور مقیاس‌پذیر باعث می‌شود شما منابع خود را هدفمند ارتقا دهید. یعنی قبل از مناسبت‌های مهم مانند شب یلدا، جمعۀ سیاه و... منابع سرور خود را ارتقا می‌دهید و بعد از آن منابع سرور را کاهش می‌دهید.

دلایل محبوبیت سرور مجازی برای ووکامرس

وقتی سرور مجازی ووکامرس ساخته شد، هیچکس تصور نمی‌کرد این VPSها بتواند در میان دارندگان فروشگاه اینترنتی به محبوبیت برسد. حالا در ادامه شما را با دلایل محبوبیت VPS برای ووکامرس آشنا می‌کنیم.

هاست ووکامرس

هزینه پایین‌تر نسبت به سرور فیزیکی

هزینۀ سرور مجازی نسبت به میزبانی‌های فیزیکی در ایران و خارج کمتر است. شما ممکن است نتوانید از تامین هزینۀ سرورهای اختصاصی بر بیایید. به‌همین دلیل VPS یکی از بهترین گزینه‌ها است. قابل‌ذکر است که تامین هزینه برق، تعمیر و نگهداری سرور خصوصی، به‌روزرسانی سخت‌افزار و هزینۀ نیروی پشتیبانی برعهدۀ شما است. اما این موارد در سرورهای مجازی ووکامرسی دیده نمی‌شود.

افزایش امنیت وب سایت

برخلاف هاست اشتراکی، منابع سرورهای مجازی به‌صورت اختصاصی به یک سایت تعلق می‌گیرد. اگر منابع سرور به دو سایت a و b تعلق بگیرد و سایت a آسیب ببیند، ممکن است اطلاعات سایت b هم آسیب ببیند. در هاست‌های VPS این مشکل وجود ندارد و همین باعث افزایش امنیت وب‌سایت شما می‌شود. بهینه‌سازی سرورهای مجازی برای جلوگیری از حملات DDoS بسیار راحت‌تر است.

پشتیبانی بهتر از نیازهای شما

نصب افزونه، نرم‌افزار و... در وی‌پی‌اس‌ها بسیار نسبت به هاست اشتراکی راحت‌تر است. در سرورهای مجازی می‌توانید چند نسخه از PHP یا MySQL نصب کنید. حجم این سرورها را بسیار راحت می‌توانید افزایش یا کاهش دهید.

امکان تنظیمات سفارشی

امکان سفارشی‌سازی سرورهای اشتراکی نسبت به VPS کمتر است و برخی از آن‌ها دارای محدودیت هستند. اما در VPS شما به سرور و پایگاه داده کاملا دسترسی دارید و بسیار راحت می‌توانید افزونه و ماژول‌های موردنیاز خود را برای سایت روی سرور نصب کنید.

راحت بودن فرایند به‌روزرسانی

فرآیند به‌روزرسانی قالب، افزونه‌ها و... در VPS سریعتر و راحت‌تر است. شما حتی به‌راحتی می‌توانید نسخۀ PHP سایت خود را افزایش یا کاهش دهید. در حالیکه در هاست‌های اشتراکی این موارد دیده نمی‌شود.

هاست ووکامرس

اهمیت سرور مجازی برای سایت ووکامرسی

دلایل متعددی وجود دارد که صاحبان کسب‌وکار از سرور مجازی برای سایت ووکامرسی استفاده می‌کنند. سرعت لود، امنیت بیشتر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و...، مواردی هستند که توصیه می‌شود در مورد آن تحقیق کنید. ما این موارد را جمع‌آوری کردیم پس همراه ما باشید.

۱. بهینه شدن زمان لود سایت

هر چقدر زمان بارگذاری سایت شما بیشتر طول بکشد، کاربران بیشتری از دست می‌دهید. یک هاست خوب، باعث می‌شود زمان ورود کاربر به سایت کاهش پیدا کند. این هاست باید ویژگی Caching خوبی برای شما فراهم کند که در سرورهای مجازی ووکامرسی دیده می‌شود.

۲. بالا بودن امنیت هاست

امنیت، امنیت و بازهم امنیت. اگر سایت شما ایمن نباشد، اطلاعات کاربران شما از دست می‌رود یا اینکه آن‌ها یک پیام اسپم از طرف شما به آن‌ها ارسال می‌کنند. پس امنیت بالا بسیار مهم است و در VPS هماهنگ با ووکامرس این امنیت به‌کمک SSL و گواهینامه‌های معتبر بیشتر دیده می‌شود. در برخی از هاست‌های VPS، گواهینامه SSL به‌صورت خودکار نصب می‌شود. SSL باعث رمزنگاری شدن اطلاعات کاربر مانند شماره تلفن، شماره کارت و... می‌شود.

۳. حفظ اطلاعات دیتابیس

اطلاعاتی که شما در طول سال‌ها در سایت مانند محتوا، قیمت محصول، تصاویر محصول و.. آپلود می‌کنید باید حفظ و نگهداری شوند. از طرفی دیگر برخی از اطلاعات مهم مانند اطلاعات مشتریان، تاریخچه سفارشات و... هم باید ذخیره شوند. یک سایت وردپرسی معمولی نمی‌تواند به این اندازه اطلاعات ذخیره کند و به‌همین دلیل هاست VPS وردپرسی بهترین گزینه برای صاحبان کسب‌وکار است.

تصور کنید فروشگاه شما مثل یک شهر پر جنب و جوش است. پایگاه داده شما نیز مانند یک مرکز کنترل بزرگ عمل می‌کند. هر بار که یک مشتری محصولی را می‌خرد، اطلاعات آن به پایگاه داده شما اضافه می‌شود. این اطلاعات باید به‌طور مرتب سازماندهی و به‌روز شوند تا همه چیز روان کار کند. هاست WooCommerce با بهینه‌سازی پایگاه داده شما، به شهر پر جنب و جوش شما کمک می‌کند تا به‌طور روان و کارآمد عمل کند.

بهترین ارائۀ دهنده سرور مجازی ارزان برای ووکامرس

خرید هاست ووکامرس برای صاحبان فروشگاه‌های پربازدید اهمیت زیادی دارد. اما از کجا این هاست‌ها را تهیه کنیم؟ شما باید قبل از خرید، سایت‌های ارائه دهنده ایرانی مانند مارال هاست که ده‌ها سال در حال فعالیت هستند را بررسی کنید و خدماتی که ارائه می‌دهند را یادداشت برداری کنید. در مرحلۀ بعد خدماتی که خودتان نیاز دارید و با نکات مثبتی که در این مطلب نوشته شده است مقایسه کنید تا بتوانید بهترین ارائه دهنده انتخاب کنید.

جمع بندی

یک هاست خوب باعث می‌شود تا سرعت بارگذاری سایت شما سریعتر از رقبایتان انجام شود و مخاطب بقیۀ کسب‌وکارها به طرف سایت شما جذب شوند. امنیت، سرعت لود، امکان تغییر منابع هاست، فضای ذخیره سازی و... مواردی هستند که شما نباید اهمیت آن را نادیده بگیرید. پس قبل از خرید یک‌بار دیگر نکات این محتوا را مطالعه و یادداشت برداری کنید.

 

ارسال نظر