اینتکس ایران مرکز فروش محصولات بادی

فروشگاه اینتکس ایران نمایندگی اصلی و مرکزی intex iran با امکان خرید حضوری و بازدید از نمایشگاه فروش تخصصی استخر بادی و استخر پیش ساخته در تهران

اینتکس ایران مرکز فروش محصولات بادی

لازم است بدانید که نمایندگی اینتکس در ایران، واردکننده‌ی محصولات بادی است و تمام کالاهای بادی را در کشور وارد و توزیع می‌کند. امروزه محصولات بادی با‌توجه‌به کارایی که دارند، مورد استقبال مردم قرار گرفته و تقاضای خرید آن‌ها بالا رفته است. اینتکس ایران با وارد کردن انواع آن‌ها پاسخگوی تقاضای مردم بوده است. این محصولات پرطرفدار تنوع بالایی داشته و در دسته‌بندی‌های زیادی تقسیم شده‌اند. ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مبل بادی، تشک بادی، تخت‌خواب بادی و استخرهای بادی اشاره کرد. فقط توجه داشته باشید که این محصولات در کیفیت‌های متفاوتی وارد می‌شوند و به‌دست آوردن جنس اورجینال در میان نمایندگی‌های مختلف، کار آسانی نیست.

برای خرید این کالاهای بادی فاکتورهای زیادی مانند جنس بدنه را باید در نظر گرفت. همچنین، باید به تاریخ تولید و انقضای آن‌ها نیز توجه کرد؛ زیرا خرید محصولات بادی تاریخ گذشته، معمولا یکی از مشکلات رایجی است که مشتریان را درگیر می‌کند؛ ازاین‌رو، توصیه می‌کنیم که برای خرید حتما به اینتکس ایران مراجعه کرده تا خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشید. شرکت اینتکس در ایران هنگام تولید و بسته‌بندی، تاریخ تولید محصولات بادی را به میلادی روی پکیچ آن‌ها درج می‌کند. این عدد تاریخ دقیق تولید محصول است که مدت انقضای آن‌ها بسته‌به ماهیت و نوع استفاده، بین 3 تا 10 سال متغیر است.

فواید خرید و دریافت محصول از فروشگاه اینتکس در ایران

همان‌طورکه گفتیم، اولین فایده و مزیت خرید از نمایندگی اینتکس در ایران این است که شما جنسی کاملا اصل و اورجینال تحویل می‌گیرید؛ دوم اینکه تمام محصولات دارای تاریخ تولید و انقضا بوده و شما نگران دریافت محصولی خراب‌شده و منقضی نخواهید بود؛ ضمن اینکه گذشتن تاریخ مصرف کالاها هم به معنای خراب شدن بدنه‌ی محصولات بادی نیست؛ اما آن‌ها را از تضمین کیفیت اینتکس ایران، خارج می‌کند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم و مزایای خرید از اینتکس این است که شما محصول مدنظر خود را بدون هیچ واسطه‌ای و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه دریافت می‌کنید.

گفتنی است که فروشگاه اینتکس در ایران به‌عنوان نمایندگی مرکزی این محصولات و اولین فروشگاه کالاهای بادی اینتکس است که با سابقه‌ای بالغ بر 15 سال، محصولات بادی را به‌طور مستقیم به کشور وارد کرده و به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رساند؛ دیگر فروشگاه‌های این محصولات نیز از شرکت اینتکس در ایران خرید عمده کرده و به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند. لازم به ذکر است، که این کمپانی در کشور برای خریداران کیفیتی فوق‌العاده را تضمین کرده و بعضی از محصولات نیز دارای خدمات پس‌از فروش هستند؛ به‌این‌صورت که اگر حین استفاده، بدنه محصول دچار ایراد فنی شد، به‌راحتی محصول را به‌دست کارشناس فنی اینتکس ایران سپرده و از خدمات تعمیر برخوردار شوید.

محبوب‌ترین محصولات بادی

لازم به ذکر است که استخرهای بادی ازجمله محبوب‌ترین محصولات فروشگاه اینتکس ایران به‌شمار می‌روند که برای آب‌تنی در محیط‌های خانگی و حتی طبیعت و محیط‌های باز، برای استفاده‌ی کودکان و بزرگ‌سالان، ایده‌آل هستند؛ این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت اکثر سلایق را پوشش می‌دهند. استخرهای بادی کودکان دارای بدنه و طرح‌های فانتزی بوده تا به‌خوبی توجه کودکان را به خود جلب کند. فقط دقت کنید که این استخرها برای آب‌تنی مناسب بوده و به درد شنا نمی‌خورند. کاناپه‌های بادی، یکی دیگر از محصولاتی است که در هنگام خواب و استراحت کاربرد دارد و بسیاری از مدل‌های آن‌ها به‌صورت تخت‌خواب تاشو تولید و در اینتکس ایران توزیع می‌شوند. این کاناپه‌ها علاوه‌بر کاربرد برای مهمان، نشستن و استراحت، هنگام خواب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. درواقع می‌توانید با خرید کاناپه بادی، با یک تیر چند نشان بزنید.

مزایای استخر بادی

همان‌طورکه گفتیم، استخرهای بادی اینتکس ازجمله محصولات محبوب و پرفروش این کمپانی است که هم برای مصارف کودکان و هم بزرگ‌سالان کاربرد دارند. استخر بادی یک نوع استخر قابل‌حمل است که دارای مزایای زیادی است. در ادامه به ذکر چند مورد از مزایای آن می‌پردازیم:

  • قابلیت نصب و حمل آسان: این استخر کارآمد، بدون نیاز به ساختمان‌های دائمی و زیرساخت‌های پیچیده، قابلیت نصب دارد.
  • هزینه‌ی آن در مقایسه با استخرهای سنتی، کمتر بوده و بودجه‌ی سبک‌تری، برای ساخت، نصب و نگهداری دارد.
  • استخر بادی اینتکس ایران با‌توجه‌به نیاز و فضای موجود، انعطاف‌پذیری بالایی دارد.
  • می‌توانید از آن در باغ‌ها، پشت‌بام، داخل سالن‌ها و هرجایی‌که اجازه ساخت استخر سنتی را ندارید، استفاده کنید.
  • گفتنی است که بعضی از این استخرها دارای سیستم‌های گرمایشی بوده و می‌توانید دمای آب را تغییر دهید.
  • این استخرها معمولا دارای ایمنی بوده و از قابلیت‌هایی مانند درب‌های قفل‌دار، سیستم‌های پوششی و... بهره‌مند هستند.

انواع مبل بادی

یکی دیگر از محصولات محبوب و پرطرفدار شرکت اینتکس در ایران، مبل بادی است. این کالای کاربردی ازنظر ظاهری تنوع بسیار بالایی داشته و تمام سلایق را پوشش می‌دهد. مبل بادی دو نفره‌ی آن که تحت عنوان کاناپه نیز یاد می‌‌شود، دارای امکاناتی چون محفظه‌ی نگهداری لیوان و بطری آب است. بدنه‌ی مبل‌های بادی اینتکس ایران تماما طبی بوده و ازلحاظ زیبایی هم چشم‌نواز هستند. یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار این محصول، مبل بادی گیم‌نت است که مورد استقبال جوانان برای بازی و تفریح قرار گرفته است.

تنوع و راحتی با محصولات بادی نمایندگی اینتکس در ایران

همان‌طورکه گفتیم، فروشگاه محصولات اینتکس، عرضه‌کننده‌ی انواع محصولات بادی ازجمله تخت بادی، تشک بادی، چادر مسافرتی، قایق بادی، استخر بادی و پیش‌ساخته، جکوزی بادی، وان بادی، لوازم شنا و تفریحات آبی، چادر مسافرتی، چادر بازی کودک و... است. این نمایندگی معتبر همیشه سعی داشته که با موجود کردن محصولات گسترده و همین‌طور ارائه‌ی خدمات پس‌از فروش، مشتریان خود را راضی نگه دارد. ضمن اینکه در کنار کیفیت، قیمت مقرون‌به‌صرفه را نیز در دستور کار خود گذاشته است. این فروشگاه با سال‌ها سابقه‌ی فروش در زمینه‌ی محصولات بادی تفریحی، پیش‌گام بوده و جزء اولین فروشگاه‌های اینترنتی اینتکس ایران است. فروشگاه آنلاین این مجموعه از 9 صبح تا 12 شب ارائه خدمات دارد و عزیزانی که قصد خرید حضوری دارند نیز می‌توانند از محصولات شعب مختلف آن در تهران و شمال کشور بهره‌مند شوند.

 

 

ارسال نظر