راهنمای خرید بهترین برند اینورتر بازار

اینورتر امروزه به یکی اساسی ترین تجهیزات صنعتی تبدیل شده است. اما بهترین برند اینورتر کدام است و کدام مدل و مارک اینورتر بهترین ویژگی ها و عملکرد را از خود نشان داده است؟

راهنمای خرید بهترین برند اینورتر بازار

در دنیای امروزی نیاز به یک اینورتر با کیفیت برای استفاده صنعتی و همچنین برای مصارف خانگی، انکار ناپذیر است. اینورترها از قطعی برق جلوگیری کرده و با جلوگیری از آسیب رسیدن به قطعات برقی، از بسیاری از خسارت های مالی نیز جلوگیری می نماید. اما از کجا بدانیم کدام اینورتر برای کاربری مورد نظر ما مناسب است؟ برای اینکه در مورد بهترین مارک های اینورتر به قطعیت برسیم باید در مورد مشخصاتی نظیر قیمت اینورتر، توان اینورتر، ولتاژ ورودی و خروجی و بسیاری از مشخصه های دیگر اطلاعات کسب کنیم. شما با اطلاع از قیمت اینورتر و میزان توان مورد نیاز خود می توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در ادامه ویژگی های باکیفیت ترین اینورترهای موجود در بازار از جمله اینورتر اشنایدر را برای شما شرح داده و مجموعه تهران اشنایدر را به شما معرفی خواهیم نمود.

اینورتر چیست و چه کاربردی دارد؟

به زبان ساده، اینورتر که با نام های کنترل دور، درایو، درایو موتور و میکرودرایو نیز شناخته می شود، یک دستگاه پشتیبان و مولد برق است که جریان مستقیم ولتاژ پایین را به برق متناوب استاندارد تبدیل می‌کند تا منبع برق بدون هیچگونه وقفه و قطعی بتواند لوازم برقی خانگی یا صنعتی را تامین نماید. این دستگاه کاربردهای خاص و فراوانی در صنایع مختلف دارد و به خصوص برای فصل تابستان که قطعی برق به وفور اتفاق می‌افتد می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد که همیشه به برق دسترسی داشته باشید و اختلالی در کارهای روزانه شما و عملیات های صنعتی کارخانجات پیش نیایید.

از مهم ترین کاربردهای تخصصی اینورتر می توان به کاربری هایی نظیر ماشین آلات خم و برش، ماشین آلات جوشکاری، انواع جرثقیل های سقفی و تاور کرین های سنگین، نوار نقاله، انواع ماشین آلات صنایع چاپ، ماشین آلات بسته بندی، انواع ماشین آلات صنایع تزریق پلاستیک، پارکینگ های طبقاتی، پنل های خورشیدی، منبع تغذیه، منابع برق اضطراری و گرمکن القایی اشاره کرد.

 مهم ترین مشخصه های یک اینورتر خوب چیست؟

مهم ترین مشخصه های یک اینورتر خوب چیست؟

توان الکتروموتوری: در منطقی ترین حالت توصیه می کنیم که اینورتری را انتخاب کنید که توان آن در حدود یک رنج از توان موتور بیشتر باشد. این مورد برای موتور های معمولی که تعداد دور موتورشان در دقیقه برابر 1400 استفاده می‌شود.

ارتفاع و دمای محیط: دومین مشخصه ای که در زمان خرید اینورتر باید به آن توجه کنیم، ارتفاع و دمای محل مورد نظر برای نصب اینورتر است.هرچه سطح ارتفاع محیطی که اینورتر در آن قرار می گیرد بالا باشد، و یا دمای آن محیط زیاد شود، توان اینورتر کاهش خواهد یافت.

سطح تکنولوژی مورد نیاز: در حال حاضر در دنیای اینورترها شاهد پیشرفت های روزافزونی هستیم. وجود کنترلرهای متعدد و مدرن، انواع مد کنترلی، پورت های ارتباطی پیشرفته، قابلیت های متعدد برای تنظیم فرکانس و بسیاری از قابلیت های خاص دیگر باعث شده تا رقابت بی سابقه ای در میان کمپانی های تولیدکننده ی اینورتر صورت بگیرد. شناخته شده ترین کمپانی های اینورتر نظیر اشنایدر الکتریک و اشنایدر همواره سعی می کنند تا ویژگی های خاص تر، قطعات باکیفیت تر و در عین حال قیمتی مناسب ارائه دهند تا گوی سبقت را از دیگر رقبای خود بربایند.

جریان و ولتاژ اینورتر: در زمان انتخاب و محاسبه ی جریان ورودی و خروجی اینورتر، بعضی افراد با مشاهده ی مقادیر ورودی در مقابل مقادیر خروجی مبهوت می شوند. جالب است بدانید گاهی ممکن است جریان خروجی بیشتر از جریان ورودی باشد. دلیل تعجب اکثریت مردم این است که بازده اینورتر کمتر از 100٪ است، بنابراین جریان خروجی باید کمتر از جریان ورودی باشد که این برخلاف دانش مرسوم است. جریان خروجی ممکن است مساوی یا بیشتر از جریان ورودی نیز باشد.

قیمت اینورتر: اگر به یک اینورتر خاص و با توان نسبتا بالا احتیاج دارید، ناچارا مجبور به صرف هزینه ی نسبتا بالا خواهید بود. اما به شما اطمینان می دهیم که اینورترهای اشنایدر الکتریک نسبت به کارایی و ویژگی های منحصر به فردشان، قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارند و شما نسبت به هزینه ای که پرداخت می نمایید، ویژگی های بسیار زیاد و خاصی را در اختیار خواهید داشت. در هر صورت قبل از خرید اینورتر، تحقیقات لازم را به عمل آورده و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، پرکاربرد ترین اینورتر را انتخاب نمایید.

بهترین برند اینورتر موجود در در بازار کدام است؟

بهترین برند اینورتر موجود در در بازار کدام است؟

آیا نام کمپانی اشنایدر الکتریک را شنیده‌اید؟ بدون شک این نام برایتان آشناست، با تولید حدود 20 الی 30٪ از سهم بازار جهانی اینورتر، این تولید کننده لوازم الکتریکی و الکترونیکی در چند سال گذشته به کارخانجات، صنایع و خانه‌های ما هجوم آورده و عنوان بهترین برند اینورتر را از آن خود کرده است و از نظر کیفیت و توانایی بالاتر از ال اس و زیمنس قرار دارد. این برند با نمایندگی های معتبر از جمله تهران اشنایدر و با قیمت بسیار خوب در بازار ایران به فروش می‌رسد و از بالاترین رتبه ها‌ی محبوبیت را در قاره آسیا دارد.

در این میان، لازم است بگوییم که کمپانی اشنایدر الکتریک در زمینه تولید اینورتر چندان بی رقیب هم نیست. کمپانی هایی نظیر دلتا، ال اس و زیمنس نیز اینورترهایی با کیفیت و با دوام روانه بازار کرده اند که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارن. برای مثال اینورتر ال اس نیز با قیمت مناسب، توان بالا، حجم کم، گرمای تولیدی کم، صفحه نمایش پیشرفته و تعداد ورودی و خروجی های مناسب، نظر بسیاری از خریداران را جلب نموده است.

از کجا اینورتر خوب بخریم؟

اگر قصد خرید یک اینورتر با ضمانت اصل بودن و قیمت مناسب را دارید و یا اگر به مشاوره ی بیشتری برای انتخاب اینورتر مورد نیاز خود احتیاج دارید، بهترین پیشنهاد ما برای شما مجموعه تخصصی تهران اشنایدر خواهد بود. تهران اشنایدر یک فروشگاه تخصصی و پیشرفته در زمینه فروش تجهیزات برقی و الکتریکی می باشد که محصولات متفاوت و متعددی از جمله اینورتر، کلید مینیاتوری اشنایدر و انواع کلید حرارتی و بی متال های متنوعی را به شما ارائه نموده است. مهندسین متخصص در مجموعه تهران اشنایدر، روزانه آماده پاسخگویی به سوال های شما و همچنین ارائه ی مشاوره تخصصی در زمینه انواع اینورترها ، توان و جریان هر اینورتر، قیمت اینورتر و دیگر ابهامات شما خواهند بود. در صورتی که به یک اینورتر اصل با بهترین ویژگی ها و مناسب ترین قیمت اینورتر احتیاج دارید، متخصصین در مجموعه تهران اشنایدر، شما را در انتخاب بهترین محصول ممکن با در نظر گرفتن نیازهای صنعت شما، همیاری خواهند نمود.

 

ارسال نظر