پرده رنگی : خرید پرده | خرید پرده آنلاین | خرید پرده ارزان

پرده رنگی در خرید پرده ارزان این ادعا رو داره که همراه قیمت نازل تو ایران با کیفیت بسیار بالا فعالیت می کند.

پرده رنگی : خرید پرده | خرید پرده آنلاین | خرید پرده ارزان

پرده رنگی در خرید پرده ارزان این ادعا رو داره که همراه قیمت نازل تو ایران با کیفیت بسیار بالا فعالیت می کند چون ما داریم بدون واسطه پرده رو از کارخونه به دست مشتری میرسونیم، پس اگه بعد از خرید از پرده رنگی قیمت پایین تر پیدا کردید ما براتون کل فاکتور برمیگردونیم و پرده خریداری شده از مارو میتونید به صورت هدیه داشته باشید.

ما در این حد به خودمون اعتماد داریم پس دیگه چی میخواید. اگه عجله داری واسه خرید این محصول اصلا نگران نباش عزیز دله پرده رنگی!!ما تو سریعترین زمان ممکن پرده قشنگتو بهت میرسونم تا خونتو خوشگل تر از همیشه دیزاین کنی پس فقط با شماره های مشاوره تماس بگیر تا ما با کمال میل مشاوره ای بهت بدیم تا تو خریدت کمکت کرده باشیم.

میخوای با خیال آسوده و راحت خریدتو انجام بدی پس کافیه فقط فقط قیمت های مارو با سایتی مثل دیجی کالا که در ایران معروف به قیمت های منصفانه است مقایسه کنید تا قدر مارو بیشتر ازهمیشه بدونی. خب حالا که راجع به خرید پرده با قیمت نازل صحبت شد بهتره که بدونید ما هیچوقت کیفیت فدای قیمت نکردیم و فقط قیمت پایین ما علتش حذف واسطه ها هستش و ما کیفیت بالا برای مشتری های عزیز پرده رنگی در نظر داریم.پس ما کنارتون هستیم با کیفیت بالا و قیمت پایین.

29d5ff7d-c44e-415d-8a35-8c49f13fd157

خرید پرده مخمل | خرید آنلاین پرده مخمل

مخمل از روزگار گدشته پارچه ای لاکچری و شاهانه بوده است و در محیط هایی استفاده میشده که ارزش اون محیط بسیار بالا بوده پرده مخمل

استایلی کلاسیک و خاص به محیط میدهد و لطافت خاص آن قابل لمس می باشد.این مدل پرده زیبایی خیلی خاصی به قامت پنجره منزل ما خواهد آورد.

مخمل به دلیل تولید پیچیده و مقدار بالای وزن در واحد سطح دارای قیمت کمی بالاتر و کیفیت بالاتر میباشد.

خرید پرده مخمل ارزان

برای خرید پرده مخمل ارزان با خیالی آسوده میتوانید از پرده رنگی خرید خودرا انجام دهید و با پرده رنگی این ضمانت به شما میده که شما قیمت نازل رو از ما خواهید دریافت کرد در غیر این صورت پرده رنگی پرده درخواستی شما را به صورت رایگان در اختیارتون

قیمت پرده مخمل | خرید پرده مخمل عبدل آباد:

در بین پارچه های مخمل که برای تولید پرده استفاده می شود پارچه مخمل ساده و پارچه مخمل کالیفرنیا از ما باقی جنس ها ارزانتر میباشد.

مجموعه پرده رنگی که در عبدل آباد واقع شده که به نوعی بورس خرید پرده مخمل محسوب میشود واقع شده و ما میگیم قیمت نازل رو داریم کاری نداره که ارزون تر پیدا کن هدیه ببر.

d8126107-f641-4cdc-b0ff-73f5ced8b399

خرید پرده کتان | خرید آنلاین پرده کتان

هنوز هم در میان پرده های متفاوت پرده هایی از جنس پارچه دارای طرفدارانی بسیاری در بازار است به علت امکان انتخاب کردن طرح و رنگ های مختلف و حتی انتخاب ضخامت پارچه آن.

خرید پرده کتان ارزان

این جمله معروف پرده رنگی یادت نرفته که!! خریدتو با خیال راحت از ما انجام بده چون حتی اگه بعد از خرید اون محصولی که خرید کردی با قیمت پایین تر از پرده رنگی پیدا کردی ما اون محصول به عنوان هدیه به شما خواهیم داد و تمامی مبلغ خدمت شما عودت خواهیم کرد و در ضمن فقط کافیه قیمت مارو با سایت دیجی کالا که به عنوان فروشنده ارزان و منصف شناخته شده است مقایسه کنید، پس منتظر چی هستی؟

برای خرید از ما 3 روش وجود داره.

اولی: سایت

دوم: تماس با شماره

09121984762

سوم:مراجعه حضوری به آدرس تهران، بازار بزرگ پرده عبدل آباد خیابان انقلاب پاساژ جوانه طبقه اول پلاک 73 مراجعه فرمایید.

خرید پرده کتان عبدل آباد

مجموعه پرده رنگی که واقع شده در عبدل آباد به دلیل این که این نقطه از تهران به نوعی بورس پرده سرا می باشد دارای قیمت هایی بسیار رقابتی می باشد ولی با این وجود ما میگیم ارزان تراز ما وجود ندارد اگه پیدا کردی ما محصول خریداری شدرو به عنوان هدیه به شما میدیم.

خرید پرده زبرا | خرید آنلاین پرده زبرا

پرده زبرا از بروز ترین مدل های پرده می باشد.که از 2 قسمت پرده و تور تشکیل شده است.مونتاژ و تولید آن به روش دوبل می باشد.طراحی این مدل پرده به صورتی می باشد که هرکس میتواند با توجه به نیاز خودش به نور داخل محیط آن را تنظیم کند.

این مدل از پرده در 2 مدل موتوری و ساده موجود می باشد.

خرید آنلاین پرده زبرا | پرده زبرا عبدل آباد

در پرده رنگی دست شما بسیار برای خرید باز است و نحوه سفارش به سه صورت قابل انجام است:

1-خرید اینترنتی از پرده رنگی:میتوانید به بخش پرده زبرا مراجعه کنید و پرده مورد نظر خود را خرید کنید.

2-مشاوره به صورت تلفنی:

میتوانید از بخش ارتباط باما

باما تماس بگیرید و مشاوره بگیرید.

3-میتوانید به صورت حضوری به آدرس

تهران، بازار بزرگ پرده عبدل آباد خیابان انقلاب پاساژ جوانه طبقه اول پلاک 73 مراجعه فرمایید.

قیمت پرده زبرا

این مدل از پرده دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد که میتوانید بسته به نیاز خود میزان نور را کم و زیاد کنید.

میتوانید با توجه به نیازتان مدل موتوری یا ساده استفاده کنید مدل موتوری با استفاده از ریموت بالا پایین میشود.

خرید پرده زبرا ارزان

پرده رنگی این اطمینان را به شما میدهد که قیمت نازل قیمت را به شما ارایه میدهد کافی است قیمت های مارا با سایت دیجی کالا مقایسه کنید.پرده رنگی این اطمینان را به شما میدهد که قیمت نازل قیمت را به شما بدهد و این ضمانت را به شما میدهد اگر قیمت پایین تر پیدا کردید خرید شما به صورت هدیه در نظر گرفته میشود و کل مبلغ به شما عودت داده میشود.

پرده رنگی زبرا پرده را در ابعاد مورد نظر شما تقدیم شما خواهد کرد کافی است چارچوب خودرا اندازه گیری کنید و با ما تماس بگیرید.

خرید پرده حریر | خرید آنلاین پرده حریر

برای استفاده و خرید پرده حریر باید اطلاعات کافی را قبل از خرید این مدل جمع آوری کنید و با دیدی باز اقدام به خرید کنید.

این نوع پرده نسبت به ما باقی پرده های دیگر از ضخماتی

کمتری برخوردار است.

پرده حریر عبدل آباد

پرده رنگی در عبدل آباد با قیمت ویژه مشاوره راجع به پارچه حریر را برای شما آماده کرده است :

پرده حریر که نام دیگر آن پرده کریستالی نیز هست از آن دسته پرده های شفاف می باشد که نور را از خود عبور میدهد.ولی با لطافتی خاص مانند یک فیلتر عمل میکند که با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید باعث تابشی ملایم از نور میشود.همین ویژگی حریر باعث ظرافت و کاربرد های خاص آن شده است.

شما میتوانید از این مدل پرده در قسمت هایی از منزل خود استفاده کنید که نیاز به نور کمی دارید.

مدل های مختلف پرده حریر

همیشه از علاقه مندان خاص خود برخوردار بوده است.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که استفاده از آستر پرده در کنار حریر یا استفاده از 2 پرده به صورت همزمان میتواند سایه بهتری ایجاد نماید.

پارچه های حریر یا به عبارتی پارچه های کریستالی از حیث تنوع بی نظیر هستند.

پارچه حریر جنس ضخامت و تراکم بافت دارای مدل های مختلفی دارد که هرکدام سطح مختلفی از نور از خود رد میکند

 

ارسال نظر