گیفت ارزان مرجع خرید گیفت کارت ارزان و آنی

گیفت کارت، جم بازی، خرید آنلاین، مسترکارت و .... از جمله رایج ترین کلماتی هستند که امروزه اغلب شنیده می شوند.

گیفت ارزان مرجع خرید گیفت کارت ارزان و آنی

گیفت کارت، جم بازی، خرید آنلاین، مسترکارت و .... از جمله رایج ترین کلماتی هستند که امروزه اغلب شنیده می شوند. خرید گیفت کارت به افراد این امکان را می دهد که خریدهای خود را انجام دهند و به خدمات الکترونیکی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت ها در واقع کارت های هدیه ای هستند که دارای مبلغ اعتبار مجازی و غیرنقدی هستند که قابل انتقال به حساب های دیگر نیست. این کارت ها توسط شرکت ها، بانک ها و شرکت های مختلفی صادر می شوند که هر کدام ممکن است ویژگی های خاصی داشته باشند.

با این گیفت کارت ها افراد می توانند خرید خود را انجام دهند، به برنامه ها، بازی ها، نرم افزارها، موسیقی، فیلم، سریال و ... دسترسی داشته باشند. در دنیای دیجیتال و الکترونیک امروز، گیفت کارت می تواند بهترین هدیه برای دوستان، آشنایان و اطرافیان، گیمرها و کاربران اینترنت باشد.

رایج ترین گیفت کارت های موجود

همانطور که گفته شد شرکت ها، بانک های مختلف برای رفاه بیشتر کاربران و مشتریان خود کارت های هدیه ارائه می کنند. انواع گیفت کارت با ارزهای مختلف مانند دلار، پوند و یورو موجود است. گیفت کارت آمازون، گیفت کارت eBay، گیفت کارت فیس بوک، گیفت کارت اسکایپ، گیفت کارت والمارت، گیفت کارت اسپاتیفای و حساب پرمیوم اسپاتیفای و غیره هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. گیفت کارت های دیگری که در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند عبارتند از:

گیفت کارت ارزان

گیفت کارت اپل آیتونز که توسط اپل صادر شده و کاربران می توانند از آن برای دسترسی به برنامه ها، فیلم ها، بازی ها و موارد دیگر استفاده کنند.

گیفت کارت پلی استیشن ساخت سونی برای علاقه مندان به بازی بسیار جذاب بوده و در حجم های مختلف موجود می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی توسط گوگل صادر می شود و دارای برنامه های کاربردی زیادی در سیستم های اندروید می باشد.

گیفت کارت استیم از شرکت والت که به کاربران اجازه می دهد به شبکه استیم بپیوندند و به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت که در مقادیر مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای امکانات و کاربردهای فراوانی است.

نکاتی برای خرید گیفت کارت

از آنجایی که گیفت کارت ها بسیار محبوب هستند، احتمال کلاهبرداری در آنها بسیار زیاد است و لازم است مصرف کنندگان در هنگام خرید این کارت ها به نکات مهمی توجه کنند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاریخچه اعتبار و فروشگاه

نوع گیفت کارت و کاربرد آن

مبلغ اعتبار و مبلغ کارت و همچنین قیمت آن به ریال

نوع ارز موجود در گیفت کارت

ریجن گیفت کارت

مسائل امنیتی و هزینه ها و مالیات کارت هدیه

فروشگاه گیفت ارزان

با توجه به تحریم در کشور، فروشگاه های زیادی در زمینه فروش گیفت کارت فعالیت می کنند که یکی از معتبرترین، پربازدیدترین و معتبرترین آنها سایت فروشگاه گیفت ارزان می باشد. این فروشگاه دارای پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید بوده و دارای درگاه بانکی امن می باشد. این سایت دارای ssl نیز می باشد.

از جمله مهم ترین خدمات این فروشگاه می توان به بارگذاری آنی اعتبارات درون بازی، تحویل آنی محصولات، بارگذاری آنی محصولات درون برنامه ای و ... اشاره کرد.

در گیفت ارزان علاوه بر خرید گیفت کارت، می توانید سی پی کالاف دیوتی موبایل نیز خریداری کنید.

 

ارسال نظر