4 روش رایگان دانلود عکس از اینستاگرام با کیفیت HD

دانلود رایگان عکس از اینستاگرام

4 روش رایگان دانلود عکس از اینستاگرام با کیفیت HD

اینستاگرام پلتفرمی است که در آن می‌توان انواع محتوای تصویری را به اشتراک گذاشت. انواع مختلف ویدیوها با موضوعات مختلف و زمان‌های متفاوت، انواع تصاویر با موضوعات گوناگون و... از جمله محتواهای تصویری هستند که در اینستاگرام به نمایش گذاشته می‌شوند.

این محتواها برای افرادی که کاربر را دنبال می‌کنند، قابل مشاهده هستند اما صرفا می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. در صورتی که قصد دانلود کردن یکی از این محتواها مانند دانلود عکس اینستاگرام را داشته باشید باید از ابزارهای کمکی استفاده کنید. با توجه به درخواست بالا برای چنین ابزارهایی، این مطلب را به معرفی چند مورد از آن‌ها به خصوص برای دانلود عکس اختصاص داده‌ایم.

چند روش برای دانلود عکس اینستاگرام وجود دارد؟

 

برای دانلود کردن عکس اینستاگرام پیجی که مطالب آن را دنبال می‌کنیم، راه‌های مختلفی وجود دارند. ابزارهای زیادی به این منظور طراحی شده‌اند که در ادامه قصد معرفی چند مورد از آن‌ها و ویژگی‌های هر کدام را داریم.

images_1704883760_659e7630a146d.jpg

دانلود عکس اینستاگرام از وب سایت djdownloader.com

روش مطمئن و مناسب و رایگانی که برای دانلود عکس اینستاگرام وجود دارد، وب سایت djdownloader است.

دی جی دانلودر از چند ویژگی مهم برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم نیاز به دنبال کردن کوکی، عدم نیاز به ثبت‌نام در سایت، عدم نیاز به ورود ایمیل کاربری یا شماره همراه برای اعلام نتیجه و... اشاره کرد. این ویژگی‌ها در کنار محیط کاربری ساده که استفاده از این سایت را برای همه امکان‌پذیر می‌کند، باعث می‌شوند که این سایت یکی از بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای دانلود عکس باشد.

استفاده از این سایت بسیار ساده است و دانلود عکس با کمک آن تنها در چند مرحله ساده انجام می‌شود که به شرح زیر هستند:

  1. ابتدا باید پیجی که قصد دانلود عکس آن را دارید، مشخص کنید.

  2. سپس عکسی که برای دانلود آن به دنبال ابزار مناسب هستید را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  3. در بالای محتوا سه نقطه وجود دارد که با کلیک روی آن نواری باز می‌شود. در این نوار باید گزینه کپی کردن لینک محتوا را انتخاب کنید.

  4. سپس وارد سایت djdownloader.com شده و در منوی سایت در بخش ابزارها، به دنبال بخشی به نام Instagram Photo Downloader باشید. همچنین جهت سهولت هم می توانید به صورت مستقیم لینک زیر را در مرورگر خود کپی و باز نمایید:

  5. https://djdownloader.com/instagram-photo-downloader/

  6. سپس وارد این صفحه شده و در کادری که میان صفحه وجود دارد، آدرس کپی شده را جایگذاری کنید.

  7. کار تمام است و می‌توانید تصویر دانلود شده را بری خود ذخیره‌سازی کنید.

images_1704883767_659e7637346bf.jpg

دانلود تصویر از اینستاگرام از وب سایت inflact.com

Inflact یکی از ابزارهایی است که به منظور دانلود کردن عکس در اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد. این سایت، ابزاری رایگان برای دانلود عکس اینستاگرام است و امکان دانلود را برای همه فراهم می‌سازد. برای استفاده هر چه بهتر و دقیق‌تر از این سایت توصیه می‌شود که کوکی‌ها را دنبال کنید.

این سایت علاوه بر دانلود عکس، قابلیت‌های دیگری هم دارد اما دانلود عکس اینستاگرام یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. با ورود به این سایت و مشاهده نوار بالایی آن، متوجه دیگر امکانات این سایت نظیر دانلود ویدیو، پروفایل و... خواهید شد.

دانلود عکس از اینستاگرام از ربات‌های تلگرامی

ابزار دیگری که به منظور دانلود عکس‌های اینستاگرامی وجود دارد و می‌توان از آن استفاده کرد، ربات‌های تلگرامی هستند. امروزه ربات‌های تلگرامی با امکانات گسترده و ویژگی‌های مختلفی طراحی می‌شوند که یکی از آن‌ها دانلود از پیج‌های اینستاگرامی است. برای دانلود تصاویر از اینستاگرام با کمک تلگرام نیاز به ابزاری برای دور زدن تحریم هر دو نرم‌افزار است.

علاوه بر اینستاگرام، تلگرام هم فیلتر است و جهت دسترسی به قابلیت‌ ربات‌های آن نیاز به فیلترشکن داریم. به علاوه بیشتر ربات‌های تلگرامی پاسخ و نتیجه کاربر را مشروط بر دنبال کردن کانال آن‌ها می‌کنند که به صرفه نیست. مشکل دیگر دانلود از طریق ربات‌ها، حجم اضافه‌ای است که متوجه دستگاه شما می‌شود. به تمام این دلایل معمولا دانلود از ربات‌های تلگرامی توصیه نمی‌شود.

روش آخر دانلود از نسخه‌های غیررسمی

در نسخه رسمی و اصلی اینستاگرام قابلیت دانلود وجود ندارد و کاربران تنها می‌توانند به مشاهده تصاویر و ویدیوهای هم بپردازند اما در نسخه‌های غیر رسمی این نرم‌افزار معمولا این قابلیت ارائه می‌شود. با وجود این که امکانات نسخه‌های غیر رسمی اغلب بیشتر از نسخه رسمی این نرم‌افزار است، اما استفاده از آن‌ها به چند دلیل توصیه نمی‌شود، برای مثال:

  • ناامن بودن یکی دیگر از مشکلات نسخه‌های غیررسمی است.

  • حجم اینترنت مصرفی در نسخه‌های غیر رسمی معمولا بیشتر از نسخه‌های رسمی است.

  • نسخه‌های غیر رسمی اغلب با تبلیغات فراوان همراه هستند که این موضوع هم در مصرف حجم اینترنت بی‌تاثیر نیست.

سخن پایانی دانلود عکس از نرم افزار اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جذاب است اما محدودیت امکانات آن گاهی باعث می‌شود که کار با این شبکه برای کاربران سخت شود. برای مثال اگر قصد دانلود عکس اینستاگرام را داشته باشید، به دلیل نبود ابزار یا قابلیتی برای این کار در خود اینستاگرام نیاز به ابزارهای جانبی خواهید داشت که در این مطلب به معرفی چند مورد از آن‌ها پرداختیم. در صورتی که نیاز به انجام این کار و دانلود اطلاعاتی در اینستاگرام دارید، سایت‌هایی که معرفی کردیم بهترین پیشنهاد برای شما هستند.

 

ارسال نظر