لیست قیمت لپ تاپ و کامپیوتر در ایمالز

امروزه پیشرفت‌های متعددی در حوزه تکنولوژی صورت گرفته و به همین علت، تعداد کامپیوترها و لپ تاپ‌های جدیدی که تولید و روانه بازار می‌شوند، به‌طور قابل‌توجهی در حال افزایش است؛ در این میان، مسئله قیمت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هنگام خرید لپ تاپ مورد توجه قرار می‌گیرد.

لیست قیمت لپ تاپ و کامپیوتر در ایمالز

در این مطلب، در مورد مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت لپ تاپ لنوو، اپل، دل، hp و ... اطلاعاتی به شما کاربران گرامی ارائه داده‌ایم.

قیمت انواع لپ تاپ و عوامل موثر بر آن

به‌طور کلی، عوامل متعددی وجود دارند که بر قیمت انواع لپ تاپ موثر بوده و آگاهی دقیق از این عوامل، می‌تواند به افراد در جهت انتخاب لپ تاپ مناسب کمک کند. در این بخش، اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع لپ تاپ را معرفی کرده و درباره هر کدام، مطالبی را مطرح کرده‌ایم:

پردازنده مرکزی (CPU)

پردازنده، یکی از مهم‌ترین قطعات لپ تاپ بوده و کار کلیدی انجام عملیات محاسباتی را در سیستم انجام می‌دهد؛ بنابراین می‌توان گفت که بخش اصلی و عمده قیمت لپ تاپ را نوع پردازنده مرکزی آن مشخص می‌کند. هر مدل پردازنده، بر اساس عملکردی که دارد، قیمت خاصی را به خود اختصاص می‌دهد که این در تعیین قیمت نهایی سیستم به‌شدت تاثیرگذار خواهد بود.

نکته‌ بسیار مهمی که وجود دارد، این است که شما باید پردازنده لپ تاپ را بر اساس نیاز و همچنین نوع فعالیت خود انتخاب کنید؛ به این ترتیب، می‌توانید محصولی مناسب را خریداری کرده و نهایت لذت را از آن ببرید‌.

کارت گرافیک یا پردازنده گرافیکی

مورد دیگری که بر قیمت انواع لپ تاپ مخصوصا لپ تاپ گیمینگ تاثیر دارد، پردازنده گرافیکی است. اگر شما در زمینه‌های سنگین فعالیت می‌کنید یا اینکه به بازی‌های کامپیوتری با گرافیک بالا علاقمند هستید، طبیعتا باید لپ تاپی را تهیه کنید که از کارت گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. هرچه یک لپ تاپ دارای کارت گرافیک قوی‌تری باشد، قطعا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

هارد

هارد لپ تاپ یا همان حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات، از دیگر قطعاتی است که می‌تواند بر قیمت لپ تاپ تاثیرگذار باشد. امروزه، هاردها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته SSD و HDD تقسیم‌بندی می‌شوند که البته هاردهای SSD، همان نسل جدید هاردهای HDD بوده و از لحاظ ظرفیت ذخیره‌سازی، سرعت و عملکرد غیر مکانیکی در سطح بالاتری قرار دارند. با این حساب، لپ تاپ‌هایی که هارد SSD روی آن‌ها نصب شده باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت.

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ لنوو در سایت ایمالز

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ایسوس در سایت ایمالز

برند یا شرکت سازنده

یکی از مواردی که همواره بر قیمت هر نوع محصولی اثر می‌گذارد، برند یا شرکت سازنده آن محصول است. لپ تاپ و کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه انواع مختلفی از برندها، مدل‌های مختلف لپ تاپ را با قیمت‌های مختلف تولید کرده و به فروش می‌رسانند؛ در این میان، لپ تاپ اپل، لپ تاپ دل، لپ تاپ hp و لپ تاپ لنوو از جمله محصولاتی هستند که محبوبیت بسیار بالایی نزد افراد داشته و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

طبیعتا هرچه شهرت یک برند بیشتر بوده و کیفیت محصولات تولید شده توسط آن بالاتر باشد، قیمت آن محصولات نیز نسبت به نمونه‌های ناشناخته‌تر بالاتر خواهد بود؛ برای مثال، همه ما می‌دانیم که برند اپل یکی از بهترین برندها در سراسر جهان است‌. این موضوع موجب شده تا قیمت لپ تاپ اپل نیز نسبت به بسیاری از برندهای دیگر بالاتر باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش یا مانیتور نیز می‌تواند به‌نوعی بر قیمت لپ تاپ اثرگذار باشد. این تاثیرگذاری بر دو مبنا بوده که یکی از آن‌ها مربوط به اندازه صفحه نمایش و دیگری، مربوط به نوع آن است. صفحه نمایش می‌تواند از نوع LCD یا LED باشد. مانیتورهای LED، نوع به‌روزتری از صفحه نمایش هستند و طبیعتا قیمت گران‌تری دارند. نوع مانیتور در انواع لپ تاپ گیمینگ اهمیت بسیار بالایی داشته و معمولا افراد هنگام خرید این نوع لپ تاپ، بهترین صفحه نمایش‌ها را مدنظر قرار می‌دهند.

طراحی و ظاهر

طراحی و زیبایی ظاهری لپ تاپ، از جمله مواردی است که همواره مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد؛ به‌طوری که همه افراد تمایل دارند تا محصولاتی را خریداری کنند که از لحاظ زیبایی در سطح خوبی قرار داشته باشند. با‌توجه‌به اهمیت این موضوع نزد افراد، تولیدکنندگان لپ تاپ نیز تمام تلاش خود را به عمل آورده تا محصولاتی زیبا و منحصر‌به‌فرد را تولید کنند؛ بنابراین، معمولا لپ تاپ‌هایی که طراحی به‌روزتری داشته و از سوی خریداران، زیباتر ارزیابی می‌شوند، قیمت بالاتری دارند.

گارانتی

وجود ضمانت یا گارانتی برای محصول، از دیگر عواملی است که بر قیمت لپ تاپ تاثیر گذاشته و در عین حال، از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است؛ همانطور که می‌دانید، امروزه تنوع محصولات الکترونیکی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است‌. این محصولات، اگر توسط شرکت‌های معتبر تولید شده باشند، حتما دارای گارانتی هستند و این گارانتی، به‌نوعی کیفیت محصول خریداری شده را تضمین خواهد کرد. البته کالاهای دارای ضمانت نسبت به دیگر کالاها قیمت بالاتری دارند؛ اما داشتن گارانتی مزایای متعددی دارد و به همین علت، توصیه می‌کنیم که محصولات دارای ضمانت را برای خرید انتخاب کنید.

پورت‌ها

شاید پورت‌های لپ تاپ در نگاه اول چندان مهم و تاثیرگذار به‌نظر نرسند؛ اما جالب است بدانید که این ویژگی نیز می‌تواند قیمت لپ تاپ را با تغییراتی روبه‌رو کند. پورت‌های تعبیه‌شده در انواع لپ تاپ hp، لنوو، اپل و ... موجب افزوده شدن یک‌سری کارایی‌ها به لپ تاپ شده و همین عامل می‌تواند بر قیمت نهایی لپ تاپ تاثیر بگذارد؛ به‌عنوان مهم‌ترین پورت‌های لپ تاپ نیز می‌توان به پورت وب‌کم، دی‌وی‌دی رایتر، خروجی HDMI، خروجی صدا و ... اشاره کرد.

خرید انواع لپ تاپ با بهترین قیمت از ایمالز

در این مطلب، مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت انواع لپ تاپ دل، لنوو، اپل، hp و لپ تاپ گیمینگ را مورد بررسی قرار دادیم. در عصر تکنولوژی، همه‌روزه شاهد تولید و عرضه محصولات الکترونیکی جدید در بازارهای مختلف هستیم؛ اما چگونه می‌توان بهترین محصول را با قیمتی مناسب خریداری کرد؟

اگر شما هم قصد خرید یک لپ تاپ باکیفیت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق وب‌سایت ایمالز، به فروشندگان این محصول دسترسی پیدا کرده و در نهایت، کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. ایمالز یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید لپ تاپ بوده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید قیمت محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

 

ارسال نظر