برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس در آکادمی زبان تات به صورت آنلاین

حضور در کلاس خصوصی یا شرکت در کلاس گروهی زبان ذهن بسیاری از دانشجویان زبان را به خود مشغول کرده است. آکادمی زبان تات به این سوال پاسخ می دهد.

برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس در آکادمی زبان تات به صورت آنلاین

آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که در بسیاری از کشورهای خارجی کاربرد دارد بنابراین داشتن مدرک آیلتس با نمره خوب به شما کمک خواهد کرد که موقعیت‌های تحصیلی، کاری و زندگی بهتری را به دست آورید. در همین راستا و کمک به شما در گرفتن نمره آیلتس موردنظر و یا حتی بهتر، قصد داریم که در این مطلب به بررسی کلاس های خصوصی آیلتس آکادمی تات که به صورت آنلاین و به شکل خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند بپردازیم. کلاس‌های خصوصی به خصوص برای افرادی که زمان کافی برای گذراندن دوره‌های گروهی را ندارند کاربردی است پس اگر شما هم یکی از این افراد هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کلاس های آنلاین آکادمی تات

زمانی که شما در یک آزمون آیلتس ثبت‌نام می‌کنید باید زبان انگلیسی خود را در 4 مهارت لیسنینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و ریدینگ به اثبات برسانید. برای آنکه بتوانید نمره خوبی در آزمون آیلتس کسب کنید باید علاوه بر چهار مهارت نام برده شده، در چند دوره دیگر از جمله کلاس گرامر آیلتس نیز شرکت کنید. گذراندن این دوره‌ها به شما به عنوان متقاضی کمک خواهد کرد که در هر چهار مهارت زبان عملکرد بهتری را داشته باشید.

 امروزه به دلایل مختلفی استقبال از کلاس‌های آنلاین در تمام حوزه‌ها بیشتر شده است، عواملی از جمله نبود اساتید حرفه‌ای در برخی از شهرها، مناسب نبودن زمان کلاس‌های آموزشگاه‌ها، هزینه کلاس‌های حضوری که معمولا بیشتر از کلاس‌های آنلاین است و... از جمله عمواملی هستند که آموزش آنلاین آیلتس را بسیار پرطرفدار کرده‌اند.

 

چرا موسسه زبان تات؟

اگر گشتی در اینترنت زده باشید، حتما با تعداد بسیار زیادی از دوره‌های آمادگی آیلتس به صورت آنلاین برخورد کرده‌اید که انتخاب را برای شما سخت کرده است. برای آنکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید عوامل مختلفی را در هنگام انتخاب استاد یا موسسه آموزشی بررسی کنید که در ادامه خواهیم آورد.

  • استاد حرفه‌ ای

 حتی اگر دانش زبان انگلیسی شما در سطح قابل‌قبولی باشد باز هم تضمین بر آن نیست که حتما نمره آزمون آیلتس شما هم خوب خواهد بود. درواقع این آزمون علاوه بر دانش زبانی بر پایه نکات و مواردی است که اساتید حرفه‌ای می‌توانند در اختیار زبان‌آموزان و متقاضیان آزمون آیلتس قرار دهند. خوشبختانه دکتر رامین رحمانی در موسسه زبان تات با داشتن دانش و تجربه بالا در تعلیم مطالب مربوط به آزمون آیلتس طی سالیان به متقاضیان، از بهترین انتخاب‌ها هستند.

  • بازخورد دانشجویان قدیمی

بسیاری از دانشجویان دکتر رامین رحمانی در موسسه تات با توجه به تجربه خود در کلاس لیسنینگ آیلتس، کلاس رایتینگ آیلتس، کلاس ریدینگ آیلتس و یا کلاس اسپیکینگ آیلتس و آشنایی به سبک آموزش و سواد ایشان پی برده و بنابراین به دوستان خود توصیه کرده‌اند که در این کلاس‌ها به صورت خصوصی و انلاین و یا در صورت تمایل به صورت گروهی شرکت کنند. همین موضوع می‌تواند مهر تاییدی بر این حقیقت باشد که استاد رامین رحمانی در آکادمی تات یکی از بهترین انتخاب‌ها برای متقاضیان است.

 

  • منابع مناسب

 اگر شما هم کمی با دغدغه‌های متقاضیان آزمون آیلتس آشنا باشید حتما متوجه شده‌اید که تعدد و تنوع منابع آموزشی در دوره آیلتس به یک تهدید و نه فرصت تبدیل شده است. آموزش آیلتس تنها بر اساس یک منبع آموزشی ممکن است نتیجه دلخواه را برای شما به همراه نداشته باشد، به همین دلیل است که ما در موسسه آموزشی تات سعی داریم تا مناسب‌ترین بخش‌های بهترین منابع آیلتس را در اختیار زبان‌آموزان قرار دهیم.

  • هزینه

 متاسفانه بسیاری از اساتید و موسسات آموزشی با تبلیغات بسیار، در میان زبان‌آموزان شناخته شده‌اند در حالی که برخی از بهترین اساتید به دلیل عدم استفاده از تبلیغات و دیگر موارد چندان شناخته‌شده نیستند. این موسسات به دلیل هزینه بالایی که برای تبلیغات و دیگر موارد ظاهری هزینه می‌کنند، معمولا شهریه بالایی را نیز از زبان‌آموز طلب می‌کنند در حالی که یک کلاس آنلاین خصوصی و یا گروهی خوب و تاثیرگذار صرفا هزینه بالایی ندارد. البته فراموش نکنید که هزینه آزمون آیلتس به قدری است که ارزش زمان، انرژی و سرمایه را داشته باشد.

کلام آخر

آزمون آیلتس یکی از پیش‌نیازهای مهاجرت به خارج از کشور است، با شرکت در این آزمون و با دریافت کارنامه آیلتس با نمره خوب می‌توانید نفس راحتی بکشید و مطمئن شوید که بخش مهمی از کارهای پیش از مهاجرت خود را انجام داده‌اید. اما برای کسب نمره خوب باید به دنبال اساتید و یا آموزشگاه‌های مناسب برای آزمون آیلتس باشید. موسسه زبان تات با برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین این امکان را در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است که از دانش و همراهی دکتر رامین رحمانی در مسیر آمادگی برای آزمون آیلتس برخوردار باشند. پس اگر شما هم به دنبال یک موسسه معتبر برای آمادگی آزمون IELTS هستید، موسسه تات را فراموش نکنید چراکه در این آکادمی دروس و مطالب با توجه به شرایط زمانی و دانش شما به بهترین شکل انتقال می‌یابند.

 

ارسال نظر