تمدید گارانتی چیست و چه مزایایی دارد؟
ما در نمایندگی ال جی در تهران با طراحی و اجرای ضمانتنامه محصولات ال جی (گلدیران)، ارائه خدمات برتر و جلب رضایت مشتریان گلدیران را جزو اصول اساسی خطمشی گلدیران قرار دادهایم.

معمولا داشتن ضمانت برای مشتریان از ضروریات محسوب میشود چون شامل اطلاعاتی در مورد شرایط تولیدکننده پس از فروش محصول است. این اطلاعات معمولاً مواردی مانند تعمیرگاههای مجاز برای تعمیر محصول پس از خرابی و مشاوره برای تهیه قطعات خاص را پوشش میدهد. برخی از ضمانتنامهها همچنین شامل این مورد میشوند که شرکت میتواند چه کالاهایی را تحت چه شرایطی تعمیر کند. ضمانتنامهها باید شامل بازه زمانی مربوط به مدت زمانی باشند که مشتری در آن بازه بتواند از پیشنهادات موجود در گارانتی استفاده یا از شرکت مشتریان گلدیران مشاوره دریافت کند. آگاهی از خدمات پس از فروش ال جی بهویژه برای مشتریانی که اقلام گرانقیمتی مانند یخچال یا تلویزیون LG خریداری کردهاند، حیاتی است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت مشتریان گلدیران به شماره تلفن 02184733 تماس حاصل فرمایید.
گارانتی چیست؟
گارانتی محصول، تضمینی است در چارچوب پارامترهای یک توافقنامه قانونی که اگر محصولی معیوب باشد، بتوان آن را بدون صرف هزینه یا با کمترین حد هزینه برای خریدار، تعمیر کرد. گارانتی در واقع، ضمانت مستند تولیدکننده محصول یا ارائهدهنده خدمات است که کیفیت آن را به مشتری وعده داده است. ضمانتنامهها تا زمانی که گارانتی در شرایط آن قید شده باشد، برای مدت زمان معینی، خدمات پس از فروش، پشتیبانی، تعمیرات و اصلاح مشکلات را به مشتریان تضمین میدهند. نمونههای زیادی از ضمانتنامهها، بسته به نوع محصولی که مصرفکننده خریداری میکند، وجود دارد. ما در نمایندگی ال جی در تهران، معتبرترین گارانتی محصولات ال جی (گلدیران) را به مشتریان ارائه میکنیم که شامل خدمات پس از فروش ال جی ، تعمیرات و مشاوره آنلاین و حضوری است.
مزایای تمدید گارانتی (چرا گارانتی محصول مهم است؟)
اکثر مشتریان ما در نمایندگی ال جی در تهران (گلدیران)، محصولاتی را که دارای گارانتی هستند، ترجیح میدهند چون در صورت خرابی محصول میتوانند از خدمات پس از فروش گلدیران بهرهمند شوند. فروشندگان یا بازرگانانی که ضمانتنامه معتبر ارائه میدهند در واقع به مشتری نشان میدهند که از عملکرد و کیفیت محصول خود اطمینان دارند و تا حد امکان، پاسخگوی نیازهای مشتری پس از فروش محصول خواهند بود. این اطمینان، خیال مشتری را راحت میکند و باعث میشود در خرید خود احساس امنیت داشتهباشد. همچنین، رابطه خوبی بین مشتری و فروشنده ایجاد میکند، چون مشتری از اینکه فروشنده برای توضیح و ارائه خدمات پس از فروش، زمان و مهارت کافی را صرف کرده است، رضایت دارد. البته توجه داشتهباشید که اگرچه ضمانتنامهها نشانه تعهد فروشندگان است، اما همیشه به این معنا نیستند که محصول یا برند، مطابق با تقاضای مشتری عمل کند. بههمین دلیل، بررسی دقیق شرایط و چارچوب زمانی گارانتی محصول بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت گلدیران به آدرس https://cs.goldiran.ir/ مراجعه کنید.
معمولا یکی از دغدغههای خریداران ما در نمایندگی ال جی در تهران، فهرست خدمات پس از فروش ال جی (گلدیران) و هزینه تعمیرات احتمالی محصولات است. در این موارد ما به مدت زمان گارانتی اشاره میکنیم و به سوالات مشتریان در خصوص خدمات پس از فروش حضوری و آنلاین پاسخ میدهیم. البته واضح است که هرچه بیشتر از لوازم خانگی استفاده کنید، در معرض خطر تعمیرات بیشتری قرار خواهید گرفت اما داشتن گارانتی باعث صرفهجویی در هزینه درازمدت میشود. در هرصورت، مهمترین جنبه و هدف گارانتی محصولات LG، آرامش خاطر مشتریان گلدیران است. این آرامش خاطر، به مالکان اطمینان میدهد که هرگونه تعمیرات مورد نیاز تحت پوشش خدمات پس از فروش گلدیران قرار خواهد گرفت.
چگونه بفهمیم گارانتی معتبر است؟
گارانتی، نوعی قرارداد خدماتی است که به تعمیر وسایل یا سیستمهای معیوب کمک میکند و اغلب پیچیدهتر از آن چیزی است که بهنظر میرسد. در واقع، گارانتی محصولات ال جی، تعهدی است که در آن شرکت مشتریان گلدیران متعهد میشود در صورت نقص، خرابی یا شکستن دستگاه یا سیستم تحت پوشش، سرویس خاصی را ارائه دهد. اما چگونه بفهمیم که دستگاه هنوز تحت گارانتی است یا نه؟
مهم نیست که لوازم خانگی شما از چه برندی هستند یا چقدر از آنها مراقبت میکنید، چون در هرحال، ممکن است زمانی خراب شوند. بهیاد داشتهباشید که اگر زمانی که دستگاه شما تحت گارانتی است، خودتان اقدام به تعمیر آن کنید، ممکن است گارانتی آن باطل شود و نتوانید از گارانتی دستگاه برای پوشش هزینه تعمیرات بعدی استفاده کنید. ما در نمایندگی ال جی در تهران به مشتریانمان توصیه میکنیم برای اطلاع از اعتبار گارانتی، موارد زیر را مدنظر قرار دهند:
- به تاریخ خرید مندرج در فاکتور دقت کنید و آن را به خاطر بسپارید. اگر دستگاه شما بهعنوان مثال، ظرف 30 روز پس از خرید خراب شود، میتوانید مطمئن باشید که هنوز تحت گارانتی است. همچنین، برای اطمینان از نحوه پوششدهی خدمات پس از فروش ال جی میتوانید با ما در شرکت مشتریان گلدیران به شماره تلفن 02184733 تماس حاصل فرمایید.
- معمولا گارانتی محصولات ال جی (گلدیران) یکساله است، بنابراین اگر کمتر از 12 ماه از خرید دستگاه میگذرد، به احتمال زیاد هنوز تحت پوشش خدمات پس از فروش گلدیران قرار دارد.
- رسید یا دفترچه راهنمای محصول را بررسی کنید. اصولا نگه داشتن رسیدها، کارت گارانتی و دفترچههای راهنمای کاربر برای دریافت گارانتی بسیار مهم هستند.
- وبسایت گلدیران را بررسی کنید. اگر نمی توانید مدارک خرید دستگاه خود را پیدا کنید، وبسایت ما بهترین مکان برای جستجو است که میتوانید مدت زمان ضمانت را تأیید و اطلاعات آن را پیدا کنید.
- با نمایندگی LGدر تهران یا شهرستان خودتان تماس بگیرید و سایر اطلاعات را نیز دریافت کنید.
- برای تعمیر لوازم خانگی ال جی خراب یا معیوب، همین امروز برنامهریزی کنید! چه گارانتی دستگاه شما معتبر باشد و چه نباشد، شما باید با سپردن کار به یک تکنسین حرفهای، خیال خودتان را از جهت مراقبت، تعمیر صحیح، تعهد، مهارت، دانش روز و قیمت مناسب، راحت کنید.
نتیجهگیری
ما در نمایندگی ال جی در تهران، خود را موظف میدانیم که اطلاعات دقیق مرتبط با خدمات پس از فروش ال جی و پشتیبانی در زمینه تعمیر محصولات و پاسخگویی به مشتریان را در اختیار کاربران گلدیران قرار دهیم. در این زمینه، توجه به مزایای تمدید گارانتی، داشتن ضمانتنامه معتبر و روش اطلاع از اعتبار گارانتی، بسیار مهم و ضروری است. شما میتوانید درصورت نیاز به خدمات پس از فروش گلدیران با شماره تماس 02184733 ارتباط برقرار کنید و یا وارد وبسایت گلدیران به آدرس https://cs.goldiran.ir/ شوید و اطلاعات موردنیازتان را دریافت نمایید.