انواع یخچال فریزر در بازار

در بازار انواع مختلف یخچال فریزر ایرانی و خارجی وجود دارد و تنوع بالای مدل‎ها سبب می‌شود تا دست شما در خرید باز باشد و بتوانید هر مدل از یخچال فریزر را که متناسب با نیازتان است را انتخاب کرده و خریداری کنید.

انواع یخچال فریزر در بازار

تنوع بالای انواع یخچال فریزر موجب تنوع قیمت یخچال فریزر نیز شده است از این رو در هنگام خرید بهتر است با انواع یخچال فریزر موجود در بازار آشنا شوید. یخچال فریزرها با توجه به کارایی و شکل ظاهری در چند دسته زیر قرار می‌گیرند.

خرید یخچال

یخچال فریزر بالا پایین

یکی از پر استفاده‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار، یخچال فریزر بالا پایین یا کمبی است. یخچال فریزر کمبی در دو نوع یخچال فریزر بالا و فریزر پایین طراحی و تولید می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

یخچال فریزر پایین همانطور که از اسمش پیداست در بخش بالایی یخچال و در بخش پایینی فریزر قرار دارد. یکی از مزیت‎های این مدل از یخچال فریزر این است که شما برای دسترسی به مواد پر مصرف غذایی نیاز به خم شدن ندارید از طرفی بخش فریزر دارای کشوهایی پهن و جادار برای ذخیره‌سازی مواد غذایی است.

در مدل‎های یخچال فریزر بالا، بخش فریزر در بالا و بخش یخچال در پایین قرار دارد اگر به صورت مداوم از مواد غذایی یخ زده استفاده می‌کنید بهتر است به سراغ خرید این مدل‌ها بروید تا برای برداشتن مواد فریزر شده مدام خم نشوید. قیمت یخچال فریزر پایین، بالاتر از قیمت یخچال فریزر بالا است. مدل‌های وسیعی از هر دو نوع یخچال فریزر کمبی از برندهای متنوع در بازار وجود دارد و با گذشت زمان بیشتر هم می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو

یکی از قدیمی‌ترین مدل‎های یخچال فریزر موجود در بازار مدل‌های یخچال فریزر دوقلو است که بسیار پرطرفدار بودند اما امروزه با آمدن یخچال فریزر‌های جدید که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‎ایم دیگر چون سابق پرطرفدار نیستند.

یخچال فریزر دوقلو از دو دستگاه جداگانه یخچال و فریزر تشکیل شده است که شما می‌توانید این دو دستگاه را در کنار یکدیگر و جدا از هم قرار داده و استفاده کنید و همین موضوع سبب شده است تا به راحتی بتوانید یخچال دوقلو را نسبت به ساید بای ساید جابجا و حمل کنید. یخچال فریزر دوقلو در مدل‌های مختلف دارای گنجایش بالایی برای ذخیره سازی مواد غذایی است و انتخاب شایسته برای خانواده‌های پرجمعیت تلقی می‌شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید

جدیدترین یخچال فریزرهای در بازار یخچال ساید بای ساید است که طرفداران بسیاری در بازار فروش دارد. در واقع می‌توان گفت که ساید بای ساید ارتقا یافته یخچال فریزر دوقلو است که ضمن داشتن طراحی زیباتر بخش یخچال و فریزر به یکدیگر متصل شده و یک تکه است. ساید بای ساید‌ها برخلاف یخچال فریزرهای ‌دوقلو که دارای فضای یکسان در بخش یخچال و فریزر هستند معمولاً بخش یخچال فضای بیشتری نسبت به فریزر دارد. سایدها طراحی ظاهری زیبایی دارند و جلوه‌ای مدرنیته و شیک به فضای آشپزخانه می‌بخشند. یکی از مزیت‎های سایدها این است که دسترسی به مواد غذایی برای افراد ویلچری آسان‌تر است.

یخچال فریزر درب فرانسوی

نیازهای جدید خانواده موجب شده است تا برندهای مختلف یخچال‌هایی با طراحی جدید را روانه‌ی بازار کنند یکی از مدل‎های جدید موجود در بازار یخچال فریزر درب فرانسوی است. این مدل ترکیبی از یخچال فریزر پایین و یخچال ساید بای ساید است.

یخچال فریزر درب فرانسوی معمولاً عریض بوده و بخش یخچال در قسمت بالایی قرار داشته و دارای دو درب است و بخش فریزر به وسیله چند کشور از یکدیگر تفکیک شده است شما می‌توانید وسایل بزرگ چون کیک، ظروف عریض را به راحتی داخل دستگاه قرار دهید.

یخچال فریزر درب فرانسوی را می‌توان جزو جادارترین یخچال فریزر‌های موجود در بازار دانست که جلوه‌ای بسیار زیبا دارد. قیمت یخچال فریزر درب فرانسوی به نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر است.

یخچال فریزر چهار درب

این مدل یخچال فریزر را می‌توان شبیه به یخچال فریزر درب فرانسوی دانست با این تفاوت که بخش یخچال و بخش فریزر دارای دو درب جدا هستند. در یخچال فریزرهای چهار درب بخش فریزر دارای کشوهای بیشتری است در نتیجه شما می‌توانید مواد غذایی را بهتر تفکیک و طبقه‌بندی کنید.

خرید اقساطی یخچال

بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی

از آنجا که قیمت یخچال ایرانی نسبت به برندهای خارجی مناسب‌تر است و در طول این سال‌ها کیفیت و کارایی یخچال فریزرهای ایرانی ثابت شده است بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی هستند. یخچال فریزر اسنوا ، یخچال فریزر الکترواستیل ، پارس، امرسان، هیمالیا و پاکشوما از برندهایی هستند که یخچال‎هایی با کیفیت را طراحی و تولید می‌کنند.

بهترین یخچال فریزر سال

در این بخش چند مدل از بهترین یخچال فریزر سال ایرانی و خارجی از دید مصرف کنندگان را نام برده‌ایم:

  • یخچال ساید بای ساید برند سامسونگ مدل RS22
  • یخچال ساید بای ساید برند LG بنتلی

1- یخچال دوقلو الکترواستیل مدل es24

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2280
  • یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما
  • یخچال و فریزر هیمالیا مدل امگا
  • ساید بای ساید ال جی j 317
  • یخچال ساید بای ساید Z7 سامسونگBottom of Form

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه

از آنجایی که قیمت یخچال فریزر دوقلو بالا است بسیاری از افراد این سوال را دارند که یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟ یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، یخچال فریزر دوقلو اسنوا ، یخچال فریزر دوقلو اورست ، یخچال فریزر دوقلو پارس ، یخچال فریزر دوقلو سامسونگ ، یخچال فریزر دوقلو ال جی، یخچال فریزر دوقلو بوش، یخچال فریزر دوقلو امرسان و دوو از بهترین یخچال فریزر دوقلو موجود در بازار هستند که می‌توانید به کیفیت و کارایی آنها اعتماد کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره و قیمت یخچال فریزر ال جی و سایر برندهای مطرح خارجی بالا است و اگر توان مالی پایینی دارید می‌توانید به سراغ خرید یخچال فریزرهای ایرانی بروید. برای مثال قیمت یخچال فریزر امرسان بدون برفک در سطح مناسبی قرار دارد و افراد می‌توانند آن را برای خرید انتخاب کند.

قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی با برند سازنده ارتباط داشته و در حالت کلی بستگی به امکانات دستگاه، میزان ظرفیت و نوع آن دارد. در نهایت با توجه به کیفیت و کارایی که این یخچال‌ها دارند می‌توان گفت قیمت آنها در سطح مناسبی قرار داشته و انتخاب خوبی برای خرید هستند.
قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب

شاید قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب نسبت به دیگر تولیدات داخلی بالاتر باشد اما این نکته را فراموش نکنید که از لحاظ کیفیت و کارایی، طراحی ظاهری و امکانات روز قابلیت رقابت با برندهای مطرح خارجی را دارند. شما در ازای پرداخت مبلغ پایین‌تر نسبت به کالاهای خارجی می‎توانید از دستگاهی برخوردار شوید که نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

فروش اقساطی یخچال فریزر در فروشگاه سل

برخی از افراد جامعه به دلایل مختلف نمی‌توانند یخچال فریزر را به صورت نقدی خریداری کنند و به دنبال خرید یخچال اقساطی اسنوا، دوو، ال جی، جی پلاس و سایر برندهای ایرانی و خارجی هستند. فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان برای خرید اقساطی یخچال فریزر است.

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه‌ی فروش اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل ، فروش اقساطی یخچال فریزر دوو ، فروش اقساطی یخچال فریزر سامسونگ و سایر برندها فعالیت دارد. به جای اینکه به دنبال یخچال قسطی در کرمانشاه ، قزوین، قم، تهران، یزد و سایر شهرهای ایران باشید بهتر است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه و خرید انواع و اقسام یخچال فریزر را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

یخچال اقساطی بدون چک

یکی از روش‌های خرید یخچال اقساطی در فروشگاه سل امکان خرید یخچال اقساطی بدون چک است. این روش برای کسانی که دسته چک معتبر ندارند تا به عنوان ضامن آنها باشد بسیار مناسب است. شما عزیزان برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی یخچال فریزر بدون چک و سایر روش‎های خرید با کارشناسان فروشگاه سل تماس بگیرید.

قیمت یخچال فریزر در فروشگاه سل

اگر دنبال مکانی هستید که قیمت یخچال فریزر در آن نسبت به سایر فروشگاه مناسب‌تر باشد فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

فروشگاه سل در راستای حفظ حقوق مشتریان تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند. قیمت یخچال فریزر سامسونگ ، قیمت یخچال فریزر امرسان ، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو، قیمت یخچال فریزر اسنوا ، قیمت یخچال دوو و هر مدل یخچال از هر برندی در فروشگاه سل بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید اجناسی اصل را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال نظر