باتری موبایل را از بابافون بخرید

رسانه کلیک - اگر به دلیل استفاده نادرست از موبایل‌ یا ورود ضربه شدید به آن به دنبال تعویض و خرید باتری هستید، بهترین راه حل این است به دنبال یک سامانه آنلاین معتبر مانند بابافون برای خرید انواع باتری باشید.

باتری موبایل را از بابافون بخرید

همه افرادی که از موبایل‌‎های برند سامسونگ استفاده می‌کنند، به خوبی می‌دانند که تعویض باتری سامسونگ اجتناب ناپذیر می‌باشد. درواقع ممکن است به دلیل استفاده نادرست از موبایل‌ یا ورود ضربه شدید به آن به دنبال تعویض و خرید باتری سامسونگ اصل باشید. راه‌های زیادی برای پی بردن به اورجینال بودن باتری ها به هنگام انتخاب در حین خرید ذکر شده است. ولی امکان بررسی تمامی این راهکارها در مراحل خرید وجود ندارد. بنابراین بهترین راه حل این است به دنبال یک سامانه آنلاین معتبر برای خرید انواع باتری باشید.

بابافون

5 ویژگی برتر یک فروشگاه آنلاین باتری چیست؟

1. باتری موبایل را از فروشگاهی بخرید که نماد اعتماد داشته باشد

داشتن نماد اعتماد الکترونیک، نشان دهنده رسمی بودن یک فروشگاه آنلاین است. همان طور که از نام آن پیداست، این نماد برای افزایش اعتبار در سایت درج می‌شود. اگر این تصویر در قسمت پایانی فروشگاه اینترنتی درج شده باشد، شما می‌توانید به کیفیت محصولات ارائه شده در آن اعتماد کنید. در واقع هدف استفاده از نماد اعتماد الکترونیک در سایت‌های اینترنتی، اعتماد سازی برای کاربران است. پس در قدم اول، فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد.

2. برای خرید باتری سامسونگ به فروشگاه تخصصی در زمینه موبایل مراجعه کنید

باتری سامسونگ اصل را نمی‌توانید در هر فروشگاه اینترنتی پیدا کنید. چرا که تنها فروشنده‌هایی می‌توانند باتری اصل را به مشتریان خود ارائه کنند که تمامی محصولات جانبی موبایل را به طور کامل بشناسند. پس فروشگاه آنلاینی را انتخاب کنید که دارای اطلاعات کافی در مورد انواع باتری موبایل باشد. برای مثال، فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید که دارای تنوع محصول در حوزه باتری موبایل باشد. مشاهده باتری موبایل برای انواع مدل‌های برند سامسونگ، یکی از نشانه‌های تخصصی بودن سایت‌های آنلاین برای خرید باتری اصل سامسونگ می‌باشد.

3. فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید که پاسخگویی تلفنی داشته باشد

خیلی اهمیت دارد که فروشگاه آنلاین دارای پشتیبان پاسخگویی به سوالات مشتریان باشد. در واقع، یکی از راهکارهای تشخیص فروشگاه اینترنتی معتبر، امکان پاسخگویی آنلاین است. البته اگر اطلاعات تماس در قسمت انتهایی سایت فروشگاه درج نشده، بدین معنا نیست که آن سایت نامعتبر است. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه "تماس با ما" تمامی راه‌های ارتباطی از جمله آدرس محل فروشگاه و تلفن‌های همراه و ثابت را ببینید.

4. به ضمانت بازگشت کالای فیزیکی توجه کنید

مسلما سلامت کالای فیزیکی مثل باتری آیفون یا سامسونگ برای شما اهمیت دارد. ممکن است شما پس از دریافت و بررسی بدنه باتری، از سلامتی کالا رضایت نداشته باشید. در این زمان، ضمانت بازگشت کالای فیزیکی به کمک شما خواهد آمد. ضمانت اصالت کالا با ضمانت بازگشت کالا در یک بازه زمانی با هم تفاوت دارند. اما هدف نهایی هر دو، کسب اطمینان کامل از صحت کالای دریافتی می‌باشد. گفتنی است که اکثر فروشگاه‌های معتبر ضمانت بازگشت در بازه هفت روزه پس از دریافت باتری موبایل را دارند.

5. از فروشگاه اینترنتی باتری موبایل بخرید که دارای بخش نظرات باشد

خواندن نظرات خریداران قبلی برای افرادی که می‌خواهند باتری سامسونگ یا باتری هواوی جدید تهیه کنند، موثر و مفید خواهد بود. اطلاع از نظرات خریداران قبلی، خبر از درصد رضایت دریافت کالا را به شما می‌دهد. یک فروشگاه اینترنتی معتبر در بخش نظرات خود، حتی نظرات افرادی را که از خرید خود ناراضی بودند، منتشر می‌کند. به همین خاطر، به هنگام خرید باتری این نکته به کارتان خواهد آمد.

باتری موبایل را از بابافون بخرید

5 ویژگی گفته شده در تعداد کمی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم جانبی موبایل وجود دارد. به همین خاطر، پیدا کردن بهترین سایت اینترنتی برای خرید باتری موبایل از جمله باتری سامسونگ یا باتری گوشی آیفون کار تقریبا دشواری است. اما جای نگرانی نیست.

فروشگاه اینترنتی بابافون ارائه دهنده باتری‌ آیفون ، باتری هواوی و باتری سامسونگ می‌باشد. 5 ویژگی ذکر شده در قسمت قبل را در اولین مراجعه خود به این سایت آنلاین پیدا خواهید کرد. علاوه براین، امکان پرداخت هزینه در درگاه‌های آنلاین امن برای تمامی کاربران وجود دارد. این مزیت نشان می‌دهد که فروشگاه اینترنتی بابافون دارای اعتبار بسیار زیادی می‌باشد. پس با خیال راحت می توانید از بابافون باتری موبایل اصل بخرید!

به هنگام خرید باتری سامسونگ از بابافون، باید به چه نکاتی توجه کنم؟

اگر باطری موبایل پیشرفته سامسونگ شما خراب شده است، باید اشتباهات خرید قبلی باتری سامسونگ را کنار بگذارید. دقت خود را بالا ببرید و باتری مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ظرفیت، مدل، نوع و ولتاژ باتری از جمله ویژگی‌های درج شده برای خرید باتری سامسونگ در فروشگاه اینترنتی بابافون هستند. ویژگی‌های باتری از آن جهت درج شده اند که شما بر اساس نیاز خود، باتری مناسبی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، این اطلاعات هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

  • به نوع شارژر برای شارژ کردن باتری سامسونگ دقت کنید

روند استفاده شما پس از دریافت باتری سامسونگ در عمر باتری تاثیرگذار است. برای افزایش طول عمر باتری جدید موبایل خود، باید بدانید که از کدام شارژر استفاده کنید. اگر در بخش توضیحات مربوط به باتری، شارژر خاصی پیشنهاد شده بود که شما نداشتید، باز هم می‌توانید از بابافون کمک بگیرید. پیشنهادهای بابافون به شما کمک می‌کند تا یک شارژر متناسب با همان باتری را خریداری نمایید.

  • به توضیحات قسمت کیفیت باتری سامسونگ توجه نمایید

در بخش توضیحات مربوط به باتری‌های سامسونگ، تمامی اطلاعات باتری درج شده است. برای مثال، به هنگام خرید باتری اصلی گوشی Samsung Galaxy S9، با مطالعه این بخش متوجه می شوید که یک هفته مهلت تست دارید. پس از دریافت آن باتری نیز می‌توانید ضمانت نامه 3 ماه گارانتی را از سوی بابافون دریافت نمایید.

بابافون

تا 99 درصد هیچ مشکلی برای باتری سامسونگ خریداری شده از بابافون به وجود نخواهد آمد. اما برای همان 1 درصد احتمال وجود مشکل نیز می‌توانید از گارانتی سه ماهه استفاده کنید.

البته بخش توضیحات مختص براتری های سامسونگ نیست و این اطلاعات برای باتری آیفون و سایر برند ها هم موجود است.

  • از نحوه تعویض باتری سامسونگ اطلاعات کسب کنید

بابافون فکر همه جا را کرده است! تنها انتخاب باتری سامسونگ خوب و باکیفیت، ملاک و معیاری برای خراب نشدن و از کار نیفتادن باتری نیست. شما می‌بایست بدانید که چگونه می‌توانید باتری نو را داخل موبایل خود قرار دهید و باتری خراب شده را بردارید. پس از مشاهده ویژگی‌های باتری موبایل سامسونگ در بابافون، متوجه خواهید شد که تعویض باتری بر عهده هر فردی نیست. این کار را باید به افراد متخصص و کاربلد واگذار کرد!

ارسال نظر