تاثیر هاست بر سئو

رسانه کلیک - مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه سابقه طلایی در زمینه سرویس های میزبانی وب هم اکنون به عنوان محبوب ترین سرویس دهنده هاست در کشور مطرح است.

تاثیر هاست بر سئو

همانطور که می دانید اطلاعات و محتوای وب سایت ها بر روی فضای مخصوصی به نام هاست قرار می گیرد. عواملی نظیر سرعت، آپتایم، امنیت و سازگاری از موارد مهم هاست است که در صورت تامین آن، نتیجه بر روی سایت کاملا مشخص می شود. یعنی با بالا بودن سرعت هاست و میزان آپتایم آن، این موارد بصورت مستقیم در سایت تاثیر داشته و موجب بهبود وضعیت زیرساختی آن می شوند. در ادامه موضوع تاثیر هاست بر سئو را تشریح می کنیم.

عوامل تاثیر گذار هاست در سئو سایت

گوگل به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم جستجوگر دنیا، قوانین و الگوریتم هایی را در هسته جستجوگر خود قرار داده که نتایج صفحات جستجو بر اساس آنها تعیین می شود. وب سایت ها در تلاش هستند با رعایت هرچه بیشتر معیارهای گوگل به رتبه خوبی در نتایج دست پیدا کنند که بودن سایت بر روی هاست مناسب، یکی از همین معیارها محسوب می شود. اگر بصورت واضح بخواهیم تاثیر هاست بر سئو را بیان کنیم به این شکل است که هاست، تاثیر کاملا مستقیم در سئو ندارد اما بصورت غیر مستقیم با سئو در ارتباط است. به این معنی که گوگل به سرعت، امنیت و پایداری سایت توجه می کند و نه هاست! همانطور که مشخص است عوامل ذکر شده نیز به هاست وابسته است و می توان گفت هاست در سئو تاثیر دارد. مجموعه عوامل تاثیر گذار هاست در سئو عبارتند از:

  • سرعت هاست (وابسته به قدرت سخت افزاری، موقعیت، منابع اختصاصی، وب سرور و تکنولوژی میزبانی)
  • پایداری هاست (میزان درصد در دسترس بودن هاست با تمامی امکانات آن)
  • امنیت هاست (وجود راهکارهای امنیتی، کانفیگ مطلوب و ...)
  • سازگاری هاست (تطابق زیرساخت با نیازهای سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده)

از کجا هاست بخریم؟

با وجود موارد ذکر شده توجه به اینکه هاست، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و زیرساخت سئو را تامین نماید می بایست دقت بیشتری در این خصوص به خرج دهیم. مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه سابقه طلایی در زمینه سرویس های میزبانی وب هم اکنون به عنوان محبوب ترین سرویس دهنده هاست در کشور مطرح است که با وجود این موضوع می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید هاست از میزبان فا نمایید. لازم به ذکر است تمامی فاکتورهای سئو در سرویس های هاست میزبان فا مورد توجه قرار گرفته شده است. برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

سفارش هاست ایران میزبان فا

در صورت نیاز به منابع و کیفیت بیشتر می توانید از سرویس های هاست ویژه وردپرس میزبان فا استفاده نمایید.

ارسال نظر