کیت تیونینگ شرکت Wheelsandmore برای Audi RS6 Avant

رسانه کلیک - در حال حاضر خودرو Audi RS6 Avant مدل 2021 د آمریکا با قیمت پایه 109 هزار دلار به فروش می‌رسد و این خودرو یک غول واقعی با موتور 4 لیتری توئین توربو V8 است که قدرتی معادل 591 اسب بخار یعنی 441 کیلووات دارد. این خودرو دارای 8 سرعت و حرکت با 4 چرخ است.

کیت تیونینگ شرکت Wheelsandmore برای Audi RS6 Avant

اخیرا چند شرکت تیونینک پکیج‌های خود را برای افزایش قدرت این غول ارائه کرده اند که شامل کیت ABT با 730-HP و 679-lb-ft است. با این وجود هنوز هیچ شرکت جرات نکرده است که کیت تیوننیگی ارائه دهد که معادل با قدرت بوگاتی ویرون باشد. اما خبر خوش این است که شرکت Wheelsandmore اخیرا این کیت را برای Audi RS6 avant عرضه کرده است.

کیت تیونینگ شرکت Wheelsandmore این شرکت اخیرا از پرو‌ژه‌ای رو نمایی کرده است که در آن چند قدم فراتر از آنچه ما در مورد قدرت کوتورهای تویین توربو V8 انتظار داریم نهاده است. در کیت تیونینگ شرکت به مواردی از جمله ارتقا سخت افزاری و نرم‌افزاری در این خودرو شامل مواردی از جمله تغییرات عمده در در توربو شارژ، تغییر و بهبود ورودی هوا، کیت فیلتر هوای جدید، حذف مبدل‌های کاتلیزوری، استفاده از فیلترهایی از جنس ذرت و حذف صدای دنده عقب و همچنین استفاده از یونیت 4 لیتری است، اشاره شده است.

هوز مشخص نیست که سیستم فیلترینگ هوا در این خودرو می‌تواند استانداردهای موجود برای استفاده در جاده را با موفقیت پشت سر بگذارد اما شرکت Wheelsandmore گفته است قبل از ارائه این کیت به صورت عمومی حتما آزمایش‌های لازم را روی آن انجام می‌دهد.

به غیر از این کیت، شرکت Wheelsandmore چند تغییر و ارتقا مکانیکی را برای Audi Rs6 Avant ارائه می‌دهد. مثلا تغییرات در لاستیک 22 اینچی، سیستم تعلیق کاملا قابل تنظیم و همچنین سیستم اگزوز و عملکر آن از جمله این تغییرات مکنیکی هستند.

ارسال نظر