شرایط فروش فوری ایران خودرو (29 اردیبهشت 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری ایران خودرو ویژه 29 اردیبهشت 98 اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 206 تیپ 2 و پژو 405 بنزینی حضور دارند.

شرایط فروش فوری ایران خودرو (29 اردیبهشت 98)

ایران خودرو شرایط فروش فوری محصولات خود را برای چندمین روز متوالی اعلام کرد ( طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو 28 اردیبهشت 98 ).

طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه 29 اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

موعد تحویل

پژو 405 بنزینی 631,584,000 30 روز
پژو 206 تیپ 2 هاچ بک 672,834,000 30 روز

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت های در نظر گرفته بر اساس قیمت حاشیه بازار است. این طرح از امروز ساعت 10 صبح فعال شده و تا زمان تکمیل ظرفیت، فعال باقی می ماند.

ایران خودرو و سایپا سعی کرده اند با طرح های فروش فوری محصولات خود، بازار خودرو را کنترل کنند؛ با این حال همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد هستیم ( نگاهی به قیمت خودروهای داخلی در بازار 26 اردیبهشت 98 ).

وزارت صنعت خبر از کنترل بازار آزاد تا چند ماه آینده داده است. این افزایش قیمت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. عدم وجود قطعات و کاهش تولید خودرو و همچنین عدم فروش خودرو توسط دلالان از دلایل اصلی این موضوع هستند.

عدم وجود قطعات علاوه بر ایجاد مشکل در خط تولید، باعث حذف تعدادی از آپشن های ساده از خودروهای تولیدی شرکت ها نیز شده است. در جدیدترین گزارش ها، به حذف سانروف از خودروی دنا پلاس اشاره شده است ( دنا پلاس بدون سانروف و رینگ آلومینیومی تحویل مشتریان می شود؟ ).

در رابطه با آینده خودرو نمی توان پیش بینی دقیقی ارائه کرد. در حالی که بسیاری منتظر ثبات بازار در سال 98 بودند، با شروع سال جدید قیمت خودروها افزایش پیدا کرد. این موضوع در شرایطی رخ داده که قیمت ارز از ثبات نسبی برخوردار است و نمی توان دلیل منطقی برای آن پیدا کرد.

ارسال نظر