جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ آغاز شد

رسانه کلیک - شرکت مدیران خودرو که نمایندگی عرضه و فروش محصولات کمپانی معتبر چری را بر عهده دارد، در جدیدترین طرح فروش محصولات خود (ویژه دی ماه ۹۹) اقدام به عرضه شش مدل از خودروهای ام وی ام با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه کرده است.

جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ آغاز شد

شرکت مدیران خودرو که از دهه هشتاد شمسی نمایندگی مونتاژ و فروش خودروهای کمپانی چری را در ایران برعهده داشته است، جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات خود را با ارائه دو مدل ام وی ام ایکس ۵۵، یک نسخه ام وی ام ایکس ۳۳ اس، چهار مدل ام وی ام x22 (دستی و اتوماتیک) و نیز ام وی ام ۳۱۵ پلاس آغاز کرده است.

در قالب این طرح ام وی ام x55 اتوماتیک اکسلنت اسپرت بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده و معادل ۸۵۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. چهار سال گارانتی به علاوه دو سال سرویس رایگان برای آن در نظر گرفته شده و این در حالی است که تیپ اکسلنت این خودرو با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان در این طرح حضور دارد.

ام وی ام x33s اتوماتیک اسپرت نیوفیس دیگر کراس اوور حاضر در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ به شمار می‌رود. این خودرو با ۳ سال گارانتی و سرویس اولیه رایگان به قیمت ۵۹۷ میلیون تومان در معرض فروش اقساطی قرار دارد. ام وی ام x22 نیز به عنوان کوچکترین کراس اوور مدیران خودرو در قالب چهار نسخه (دو مدل اتوماتیک و دو مدل مجهز به گیربکس دستی) به فروش می‌رسد.

بر این اساس ام وی ام ایکس ۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت گرانترین تیپ این خودرو بوده و با بهای ۴۹۷ میلیون تومان عرضه شده است. از سوی دیگر مدل لاکچری اتوماتیک معادل ۴۷۹ میلیون تومان ارزش دارد و نسخه‌های دستی اکسلنت اسپرت و لاکچری MVM X22 نیز به ترتیب با قیمت ۴۱۰ میلیون و سیصد و نود میلیون و پانصد هزار تومان در این طرح حاضر هستند.

هاچبک جدید مدیران خودرو یعنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک که نسبت به نسخه پیشین از طراحی ظاهری زیبا و به‌روزتر بهره می‌برد هم در طرح فروش دی ماه معادل ۴۲۰ میلیون تومان از متقاضیان طلب وجه نقد می‌کند.



اما مهمترین نکته طرح فروش ویژه دی ماه ۹۹ محصولات مدیران خودرو، ارائه تسهیلات ۱۲ تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد است. در این طرح مشتریان ابتدا باید حداقل ۴۰ درصد قیمت خودرو را به حساب شرکت مدیران خودرو واریز کنند. الباقی یعنی ۶۰ درصد باقی مانده نیز از سوی شرکت در قالب اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه بر اساس تقاضای مشتری تقسیط خواهد شد. نرخ سود این تسهیلات معادل سالیانه ۲۱ درصد بوده و موعد تحویل خودروها نیز برابر با ۳۰ روز کاری پس از تکمیل ثبت نام عنوان شده است.

ارسال نظر