رندرهای مرسدس بنز کلاس C مدل 2021 منتشر شد

رسانه کلیک - رندرهای مرسدس بنز کلاس C مدل 2021 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی آلمانی سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شود.

رندرهای مرسدس بنز کلاس C مدل 2021 منتشر شد

بی ام و در گذشته نه چندان دور از نسل جدید خودروهای سری 3 رونمایی کرد و آئودی نیز مدل فیس لیفت خودروی A4 را در معرض دید عموم قرار داد. حال مرسدس بنز قصد دارد رقیب این دو خودرو را با ظاهری جدید روانه بازار کند.

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از مرسدس بنز کلاس C مدل 2021 بودیم. امروز رندرهای این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این رندرها، مرسدس بنز برای طراحی نسل آینده این محصول از خودروهای کلاس A، کلاس CLA و کلاس CLS الهام می گیرد. این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود بزرگتر می شود.

افزایش ابعاد این اتومبیل آلمانی به معنای وزن بیشتر است؛ با این حال استفاده از پلتفرم MRA2 از این مشکل جلوگیری می کند. نسل آینده مرسدس بنز کلاس C دارای وزن یکسان با مدل W205 (نسل کنونی) خواهد بود. مرسدس بنز ضریب درگ نسل آینده این خودروی محبوب را به 0.22 کاهش می دهد. این خودرو در کابین خود از سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX بهره می برد. بر اساس تصاویر جاسوسی گذشته، نمونه پلاگین هیبریدی این محصول در حال توسعه است.

انتظار می رود نمونه پلاگین هیبریدی این خودرو دارای یک باتری 13.5 کیلووات ساعتی باشد که بردی برابر با 50 کیلومتر را در حالت تمام برقی برای آن به همراه دارد. برای نسل آینده باید منتظر عرضه خودروهای C53 و C63 نیز باشیم. بر اساس گزارشی که به تازگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، نسل آینده مرسدس C کلاس مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا در کارخانه آلاباما تولید نمی شود. مرسدس بنز سی کلاس جدید سال آینده میلادی معرفی می شود.

ارسال نظر