تولید لندرور دیسکاوری SVX پیش از ورود به بازار متوقف شد!

رسانه کلیک - لندرور دیسکاوری SVX وارد بازار نمی شود. لندرور برنامه مربوط به تولید این خودرو را متوقف و برنامه ای برای عرضه آن به بازار ندارد.

تولید لندرور دیسکاوری SVX پیش از ورود به بازار متوقف شد!

جگوار لندرور با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو است. در همین راستا این شرکت به دنبال کاهش هزینه های خود برای باقی ماندن در بازار است.

نزدیک به دو هفته پیش خبر مربوط به توقف تولید رنجرور SV کوپه در اختیار رسانه ها قرار گرفت و حال برنامه مربوط به عرضه لندرور دیسکاوری SVX به بازار، نیز لغو شده است.

نمونه مفهومی این خودرو در سپتامبر 2017 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش گذاشته شد. این شرکت در آینده اعلام کرد این خودروی جدید در اواخر سال 2018 وارد خط تولید می شود. در حالی که در سال 2019 هستیم، هنوز این خودرو وارد بازار نشده است.

به تازگی گزارشی از سوی این شرکت انگلیسی به اینترنت راه پیدا کرده که بر اساس آن، برنامه مربوط به تولید این خودرو لغو شده و رانندگان قادر به تصاحب لندرور دیسکاوری SVX نخواهند بود.

این خودروی مفهومی جان سخت به یک موتور 8 سیلندر سوپرشارژ مجهز شده است. این موتور 5.0 لیتری قادر به تولید 518 اسب بخار قدرت و 625 نیوتون متر گشتاور است. این میزان گشتاور در خودروهای عادی این برند حضور ندارد؛ با این حال خریداران دیگر نمی توانند محصولی با این موتور را تصاحب کنند.

در حالی که تولید این خودرو متوقف شده، سخنگوی این برند خبر از تولید مدل های دارای نشان SVX داده است. در حال حاضر این موضوع مشخص نشده که کدام خودروها با لوگوی SVX معرفی و روانه بازار می شوند.

به تازگی خودروی رنجرور اسپرت HST در معرض دید عموم قرار گرفته است. این خودروی جذاب از یک موتور 6 سیلندر خطی هیبریدی بهره می برد. انتظار می رود تا اواخر سال جاری میلادی، با نسل جدید خودروی دیفندر ملاقات کنیم.

ارسال نظر