سونی ۲۵۰ میلیون دلار در شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرد

رسانه کلیک - شرکت سونی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلار در شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز ، قصد دارد تا تجربه بی‌نظیری را برای علاقه‌مندان به بازی به ارمغان بیاورد. 

سونی ۲۵۰ میلیون دلار در شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرد

شرکت سونی در آینده‌ای نزدیک، نسل بعدی کنسول‌های بازی خود یعنی پلی‌استیشن ۵ را به بازار عرضه خواهد کرد. شکل ظاهری این کنسول، مشخصات فنی و لیست بازی‌های سازگار با این دستگاه قبلا توسط شرکت سونی منتشر شده است. این شرکت ژاپنی اکنون اعلام کرده است که مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار در شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرده است. شرکت اپیک گیمز با احتساب این سرمایه‌گذاری سونی، تاکنون ۱.۸۳ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است.

این سرمایه‌گذاری باعث می‌شود که این شرکت‌ها همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند. شرکت سونی با داشتن تجهیزات و تکنولوژی‌های مختلف در زمینه بازی و شرکت اپیک گیمز با اکوسیستم دیجیتالی و پلتفرم سرگرمی خود می‌توانند تجربه بی‌نظیری را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.

شرکت سونی با این سرمایه‌گذاری، حدود ۱.۴ از سهام شرکت اپیک گیمز را دریافت کرده است. شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که با وجود این همکاری، این شرکت باز هم می‌تواند بازی‌های خود را روی پلتفرم‌های دیگری منتشر کند.

شرکت اپیک گیمز همچنین خالق یک ابزار اساسی برای ساخت بسیاری از بازی‌ها به نام Unreal Engine است. این شرکت چند هفته پیش، از گرافیک Unreal Engine 5 در پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

ارسال نظر