نمایشگاه Taipei Game Show به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد

رسانه کلیک - در پی شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشورهای آسیای شرقی، نمایشگاه Taipei Game Show لغو و تابستان سال جاری میلادی موکول شد.

نمایشگاه Taipei Game Show به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد

بی شک شما تا به امروز بارها و بارها خبرهای زیادی درباره ویرویس کرونا شنیده اید. بیماری ای که ابتدا در یکی از شهرهای چین پخش و به سرعت به سایر ناقط این کشور پرجمعیت منتقل شد و در حال حاضر بالغ بر یازده هزار نفر را آلوده کرده است. گفته شده که این ویروس به تعدادی از کشورهای آسیای شرقی و اروپایی هم رسیده و حتی چند نفری هم در ایالات متحده آمریکا به این بیماری دچار شده اند. وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا بسیار خطرناک بوده و سازمان بهداشت جهانی چند روز پیش وضعیت اضطراری اعلام کرد و برخی از کشورها تمام پروازهای خود به مقصد چین را لغو کرده اند.

با گسترش روز افزون تعداد مبتلایان به این ویروس و شیوع آن در کشور تایوان، برگزاری نمایشگاه Taipei Game Show به کلی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.این مراسم که قرار بود در روز هفدهم بهمن (6 فوریه) برگزار شده و تا بیستم بهمن (9 فوریه) ادامه یابد، هم اکنون با چند ماه تاخیر در تاریخ نامشخصی از تابستان امسال برگزار خواهد شد. مسئولین برگزارکننده مراسم به تازگی در وب سایت رسمی رویداد اعلام کردند که به علت شیوع ویروس خطرناک کرونا و ورود آن به کشور تایوان، تصمیم گرفته اند که این نمایشگاه را لغو کرده و با چند ماه تاخیر، در تابستان امسال به برگزاری آن بپردازند.

بیانیه این وب سایت به شرح زیر است:

از اینکه چنین تصمیمی گرفته ایم، بسیار متاسف هستیم. نمایشگاه Taipei Game Show که قرار بود از روز هفدهم بهمن (6 فوریه) تا بیستم بهمن (9 فوریه) برگزار شود، حال به خاطر شیوع بیماری کرونا لغو شده و ما در نظر داریم که این رویداد را به تابستان سال جاری میلادی موکول کنیم.

مکان برگزاری این مراسم تغییری پیدا نکرده و مشابه گذشته، در همان موقعیت قبلی خود برگزار خواهد شد. با این حال، زمان و تاریخ دقیق برگزاری آن در روزهای آینده توسط مسئولین نمایشگاه اعلام می شود. به‌زودی اطلاعاتی درباره بازپرداخت بلیط ها و مقررات استرداد بلیط به اشتراک خواهیم گذاشت.

Taipei Game Show پس از مراسم توکیو گیم شو، بزرگترین رویداد صنعت بازی های ویدیویی در آسیای شرقی است که امسال قرار بود دومین دوره آن در شهر تایپه کشور تایوان برگزار شود. با لغو آن، هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این رویداد در تابستان سال پیش رو مشخص نشده است. تا پیش از شیوع بیماری کرونا و لغو این مراسم، بسیاری از بازی سازان نامدار همچون کپکام، ناتی داگ و سی دی پروجکت رد از حضور در آن خبر داده بودند. همچنین، حضور و نمایش عناوین Cyberpunk 2077، آخرین ما قسمت دو، Elden Ring، Avengers و Resident Evil Resistance در جریان این رویداد تایید شده بود.

ارسال نظر