نظر سم لیک در مورد بازی Death Stranding: این بازی مرز‌‌ها را جابجا می‌کند

رسانه کلیک - ظاهرا بازی جدید هیدئو کوجیما، پیش از هر کسی، مورد توجه سایر بازیسازان قرار گرفته است. نظر سم لیک در مورد بازی Death Stranding هم چیزی جز تحسین نیست.

نظر سم لیک در مورد بازی Death Stranding: این بازی مرز‌‌ها را جابجا می‌کند

چند ماهی می‌شود که تمام علاقه مندان به عرصه بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه در انتظار نمایش‌های جدیدی از بازی Death Stranding هستند. با این وجود، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، تهیه کننده و کارگردان این بازی، نه تنها علاقه‌ای به انتشار نمایش‌ها و تریلر‌های جدید از بازی جذاب خود نشان نمی‌دهد، بلکه هیچ اطلاعات و جزئیاتی از بازی را با رسانه‌های خبری و طرفداران خود در میان نمی‌گذارد. اما در عوض، بازیسازان بزرگی موفق به تجربه این بازی شده اند و این طور که پیداست، عکس العمل بازیسازان بزرگ و نامدار برای هیدئو کوجیما، مهم‌تر از نظر بازیکنان است. اولین نفری که موفق به تجربه گیم پلی بازی Death Stranding شد، کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War بود و بعد از آن هم، نوبت به سازندگان سری بازی Killzone و بازی Horizon: Zero Dawn یعنی استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games) رسید. همان طور که انتظار می‌رفت، همگی آن‌ها به شدت تحت تاثیر گیم پلی بازی Death Stranding قرار گرفتند و آن را مورد ستایش قرار دادند.

این بار هیدئو کوجیما ترجیح داده تا بازی خود را به سم لیک (Sam Lake)، خالق سری بازی‌های مطرحی مانند Max Payne و Alan Wake و یکی از موسسین رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) نمایش دهد. بنابر نظر سم لیک در مورد بازی Death Stranding که در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده است، به راحتی می‌توان متوجه شد که این بازیساز فنلاندی 48 ساله هم تحت تاثیر بازی Death Stranding قرار گرفته است. او معتقد است که این بازی مرز‌های عرصه بازی‌های ویدیویی را جابجا خواهد کرد و به یک شاهکار به یاد ماندنی تبدیل خواهد شد.

سم لیک در مورد بازی Death Stranding در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:

او (هیدئو کوجیما) در این عرصه الهام بخش است! بازی Death Stranding محدودیت‌ها و مرز‌های بازی‌های ویدیویی را جابجا خواهد کرد. ملاحظه چنین بازی شگفت انگیز بود و من خوشحال هستم که می‌توانم چنین دوستی (هیدئو کوجیما) داشته باشم و به آن افتخار می‌کنم.

بازی Death Stranding که توسط کوجیما پروداکشن (Kojima Production) در حال ساخت است، قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار رسمی برای این بازی اعلام نشده است اما به نقل از برخی منابع و توییت تروی بیکر، یکی از بازیگران بازی Death Stranding ، احتمالا این بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر