بازی Serious Sam Collection برای PS4 و Xbox One در حال ساخت است؟

رسانه کلیک - با توجه به این که بازی Serious Sam Collection برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رده بندی سنی شده است، به نظر می‌رسد این بازی در حال توسعه باشد.

بازی Serious Sam Collection برای PS4 و Xbox One در حال ساخت است؟

نزدیک به یک ماه پیش بازی Serious Sam Collection توسط سازمان ESRB (سازمان رده‌بندی سنی سرگرمی‌های نرم‌افزاری) در ایالات متحده آمریکا دارای رده سنی شد. به گفته سازمان ESRB این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. با این وجود، هنوز هیچ خبری از سازندگان این بازی به رسانه‌های خبری درز نشده است و هیچ کسی هم ساخت این بازی را تایید نکرده است. همین مسئله باعث شد تا بسیاری خبر ساخت بازی Serious Sam Collection در حد یک شایعه بدانند؛ اما این بار این بازی توسط سازمان PEGI (بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها) برای این بازی رده‌ی سنی مشخصی را تعیین کرده است و طی محتوایی که در رابطه با این رده بندی سنی ارائه داده است، اطلاعات مهمی را از این بازی منتشر کرده است.

PEGI هم مانند ESRB اعلام کرده است که این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. به گفته این سازمان، این کالکشن شامل نسخه‌های Serious Sam HD: The First Encounter، Serious Sam: The Second Encounter و Serious Sam 3: BFE خواهد بود.

همان طور که می‌دانید بازی Serious Sam Collection چند سال پیش برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 هم منتشر شد؛ اما نکته جالب توجه اینجاست که در آن نسخه، بازی Serious Sam: Double D XXL وجود داشت اما معلوم نیست که به چه علتی این بازی از کالکشن جدید حذف شده است. البته هنوز نمی‌توانیم به صورت قطعی در رابطه با عرضه بازی Serious Sam Collection برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت اظهار نظر کنیم.

توضیحات سازمان ESRB از بازی Serious Sam Collection به شرح زیر است:

این کالکشن مجموعه‌ای چند بازی تیراندازی اول شخص است که در آن، با هیولاها و موجودات بیگانه در محیط‌های جنگی مبارزه خواهید کرد. بازیکنان با استفاده از اسلحه‌های پیستول، ماشین گان، شاتگان و سایر اسلحه‌های ساچمه‌ای و پتک به کشتن تعداد زیادی از این موجودات مشغول خواهند شد. بازیکنان می‌توانند چشم‌های این موجودات را از صورت آن‌ها جدا کنند و یا قلب آن‌ها را از کالبدشان بیرون آورند. همچنین در دیالوگ‌های بازی از کلمات رکیک استفاده شده است.

همچنین گفته شده است که به مانند نسخه‌های پیشین، انتشار این بازی هم توسط دیولور دیجیتال (Devolver Digital) انجام خواهد شد. بنابراین با توجه به اطلاعیه‌های دو سازمان معتبر ESRB و PEGI می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که بازی Serious Sam Collection برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در حال توسعه است.

لازم به ذکر است که آخرین نسخه از سری بازی Serious Sam بازی Serious Sam 4: Planet Badass می‌باشد که برای رایانه‌های شخصی در حال توسعه است و قرار است در سال جاری منتشر شود.

ارسال نظر