حل مشکلات متروی نیویورک با اپلیکیشن Pigeon
رسانه کلیک - مترو و حمل و نقل زیرزمینی نکات مثبت و منفی خاص خود را دارد، اما اپلیکیشن Pigeon گوگل قصد دارد تا مضرات آن را تا حد ممکن کاهش دهد.
همان طور که می دانید، اپلیکیشن Waze در حال حاضر، کمک شایان توجهی به رانندگان و اشخاصی می کند که در سطح شهر رفت و آمد دارند؛ چرا که کاربران می توانند به کمک آن، وضعیت خیابان ها و شرایط مختلف ترافیکی شامل تصادف و موارد اینچنینی را به سایر افراد گزارش دهند و چنین اتفاقاتی داخل اپلیکیشن قابل مشاهده است.
اپلیکیشن Pigeon گوگل قصد دارد تا چنین شرایطی را برای افرادی که از مترو استفاده می کنند، محیا کند. به این ترتیب افراد می توانند شرایط مختلف مترو شامل تأخیر و مشکلات اینچنینی را در آن گزارش کرده و به این ترتیب، اشخاص دیگر را در جریان این امور بگذارند.
پروژه Area 120 گوگل که روی محصولات اینچنینی تمرکز دارد، پشت این اپلیکیشن قرار دارد و در حال حاضر، نسخه iOS آن برای کاربران این پلتفرم در دسترس قرار گرفته که می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.
به کمک اپلیکیشن Pigeon گوگل شما می توانید علاوه بر مسیریابی برای رفتن به مناطق دیگر، در ایستگاه های مختلف و در صورت بروز مشکل، کامنت گذاشته و این موضوع را به اطلاع سایر افراد جامعه برسانید. به عنوان مثال زمانی که در یک ایستگاه مترو هستید و اتفاقی در آن منطقه می افتد، یک دکمه بنفش رنگ در پایین اپلیکیشن قرار گرفته و از شما می خواهد تا این موضوع را گزارش دهید.
از این پس افرادی که از متروی شهر نیویورک استفاده می کنند، می توانند مشکلاتی مانند بسته بودن ایستگاه یا ورودی های مرتبط به آن یا مسائلی مانند ورود یک شخص نوازنده به داخل ایستگاه در ابتدای صبح را به اطلاع مردم دیگر برسانند.
بد نیست بدانید که این اپلیکیشن در حال حاضر در مراحل ابتدایی خود به سر می برد و بیشتر مانند یک تجربه اولیه می ماند، اما ایده بسیار مفیدی به نظر می رسد که در آینده نزدیک، می توان حساب های بیشتری روی آن باز کرد.