استیکر و تماس ویدیویی گروهی به پیام رسان واتس اپ اضافه می شود

رسانه کلیک - فیس بوک اعلام کرد که قابلیت های جدیدی به زودی به مسنجر واتس اپ اضافه می شود که از جمله آنها می توان به تماس ویدیویی گروهی اشاره کرد.

استیکر و تماس ویدیویی گروهی به پیام رسان واتس اپ اضافه می شود

همان طور که می دانید، مسنجر واتس اپ یکی از اپلیکیشن های نسبتا معروف در دنیا به حساب می آید که در کشورمان نیز تعداد زیادی از افراد مشغول استفاده از آن هستند. فیس بوک پس از تصاحب واتس اپ، همواره سعی کرده تا با بروز نگه داشتن آن و اضافه کردن قابلیت های جدید، کاربران خود را از دست نداده و از طرف دیگر، سعی در جذب افراد بیشتر داشته است.

در خلال کنفرانس F8، خانم مبارک امام یکی از افراد مهم در توسعه مسنجر واتس اپ وجود قابلیت تماس ویدیویی در نسخه آینده این پیام رسان را تأیید کرد. در جریان رویداد اشاره شده، اکسرین شاتی از تماس همزمان میان 4 نفر به نمایش گذاشته شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی به همان 4 نفر محدود می شود یا امکان برقراری تماس میان افراد بیشتری نیز امکان پذیر باشد.

مسنجر واتس اپ

خانم امام در ادامه صحبت های خود به این موضوع نیز اشاره کرد که در کنار پیام رسان فیس بوک، مسنجر واتس اپ نیز به زودی به امکان ارسال استیکر مجهز می شود. بد نیست بدانید فیس بوک به طراحان نیز اجازه می دهد تا پکیج های استیکر دلخواه خود را ساخته و آنها را در اختیار کاربران واتس اپ بگذارند.

شایان ذکر است که واتس اپ قصد دارد تا با اضافه کردن برخی ویژگی ها به نسخه اندروید مسنجر واتس اپ کسب درآمد از این اپلیکیشن را نیز تجربه کند.

وی در پایان اظهارات خود این نکته را نیز خاطر نشان کرد که در حال حاضر روزانه بیش از 2 میلیارد دقیقه تماس صوتی و تصویری توسط پیام رسان واتس اپ میان کاربران رد و بدل می شود و اپلیکیشن یاد شده، بیش از 450 میلیون کاربر را به صورت روزانه میزبانی می کند.

ارسال نظر