گوگل اپلیکیشنی برای جستجوی سریع ارائه می‌کند!

رسانه کلیک – گوگل در حال آزمایش اپلیکیشن اندروید کم‌حجمی است که با استفاده از آن کاربران با اینترنت کم‌سرعت هم می‌توانند موضوعات موردنظر خود را سرچ کنند.

گوگل اپلیکیشنی برای جستجوی سریع ارائه می‌کند!

بر اساس آخرین خبرهای ارائه‌شده از Android Police، گوگل در حال آزمایش اپلیکیشنی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند با هر سرعت اینترنتی، حتی سرعت‌های خیلی پایین در فضای وب جستجو کنند.

در اپلیکیشن Google Search Lite دسته‌بندی‌های صورت گرفته است و نوارهای جستجو و راه‌های میانبری در نظر گرفته‌شده است تا کاربران به‌صورت دسته‌بندی‌شده موضوع موردنظر خود را جستجو کنند. این دسته‌بندی شامل، اخبار، آب‌وهوا، سایت‌های محبوب و وب‌سایت‌های زیرشاخه گوگل می‌شود.

Google Search Lite اپلیکیشنی برای جستجوی سریع‌تر، حتی با اینترنت کم‌سرعت

شما در حین سرچ کردن موضوع موردنظر خود در، می‌توانید از حالت Lite Mode استفاده کنید که زمان بارگیری وب‌سایت‌ها را کاهش می‌دهد و می‌توانید از موضوعاتی که قبلاً جستجو کرده‌اید استفاده کنید تا سریع‌تر به صفحه موردنظرتان برسید.

اپلیکیشن راه‌های میانبری را به شما پیشنهاد می‌کند تا زودتر به نتیجه برسید. راه‌های میانبر محتواهای متفاوتی ازجمله مد و زیبایی را به شما پیشنهاد می‌کند، شما می‌توانید تصاویر و یا لینک‌های دریافت شده را دانلود کنید و یا آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن جدید گوگل جذاب به نظر می‌آید و ممکن است بسیاری از مرورگرها با آمدن آن کنار بروند. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه بازمان عرضه و کشورهایی که این اپلیکیشن در آن‌ها عرضه خواهد شد ارائه نشده است. چندی پیش گوگل اپلیکیشنی بانام Triangle ارائه کرد که این اپلیکیشن تقریباً کاربردی شبیه به اپ جدید گوگل دارد و می‌تواند دیتای موردنظر کاربر را ذخیره کند.

ارسال نظر