انتشار رسمی بازی شوتر ZULA در ایران و امکان خرید آیتم‌های پولی آن

با همکاری دو استودیوی بازی‌سازی سورنا‌ گیمز، مد‌ بایت گیمز و مجموعه شاتل‌لند، برای نخستین مرتبه بازی زولا در ایران انتشار یافته است و بازیکنان امکان خرید کوپن‌ها و آیتم‌های درون برنامه‌ را با استفاده از کارت‌های اعتباری داخلی (عضو شتاب) خواهند داشت.

انتشار رسمی بازی شوتر ZULA در ایران و امکان خرید آیتم‌های پولی آن

به گزارش کلیک ، زولا (ZULA) از نوع بازی شوتر آنلاین رایگان (Free-to-Play) برای کامپیوتر‌های ویندوزی بوده که سازندگان آن از بعضی المان‌های موفق بازی‌هایی مانند Call of Duty و Counter-Strike الهام گرفته‌اند.

بازیکن در بازی زولا می‌تواند با سایر بازیکن‌ها تیم خود را تشکیل داده و با سایر تیم‌ها در نقشه‌های بسیار متنوع بازی رقابت کنند. از ویژگی‌های قابل توجه این بازی می‌توان به دسترسی به مجموعه‌ متنوعی از سلاح‌ها و تجهیزات اشاره کرد که همه‌ی آنها قابل شخصی سازی و ارتقا نیز هستند.

همانند اکثر بازی‌های Free-to-Play دیگر در بازی زولا هم امکان خرید درون برنامه‌ای برای دسترسی به امکانات ویژه وجود دارد، حتی بازیکن می‌تواند سلاح‌ها و یا تجهیزات ویژه‌ای را خریداری کرده و به سایر بازیکنان هدیه دهید.

در مقایسه با سایر بازی‌های Free-to-Play امروزی، بازی زولا گرافیک خوبی دارد. اگر چه جلوه‌های بصری زولا به خوبی قسمتهای جدید بازی‌های پرطرفداری مثل Battlefield و Call of Duty نیست، اما هنگامی که رقابت‌های پرهیجان بازی باعث شد آدرنالین در رگ‌هایتان به جریان بیفتد، گرافیک و یا صداگذاری، دیگر دغدغه شما نخواهد بود و سرگرمی تنها چیزی است که ذهنتان را به خود مشغول می‌کند. لازم به ذکر است بازی زولا در لیست ۱۰ بازی پر طرفدار Free-to-Play سال ۲۰۱۶ قرار گرفته و توانسته طرفدارن بسیار زیادی را در خارج از ایران جذب خود کند.

در حال حاضر و با انتشار رسمی بازی زولا در ایران، پس از این بازیکنان ایرانی نیز می توانند از تمامی بخش‌های این بازی استفاده کرده و حتی آیتم‌های پولی درون بازی را با کارت‌های اعتباری داخلی (عضو شتاب) خریداری کنند

ارسال نظر