آیفون ۸، تنها محصول اپل با صفحه‌نمایش OLED در سال ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷ به احتمال بسیار زیاد سه گوشی هوشمند از کمپانی اپل تحت عنوان آیفون ۷S, S7 Plus و آیفون ۸ عرضه می شود و براساس اظهارات مدیرعامل ال جی تنها آیفون ۸ با صفحه نمایش OLED عرضه می شود.

آیفون ۸، تنها محصول اپل با صفحه‌نمایش OLED در سال ۲۰۱۷

به گزارش کلیک ، آیفون ۸ پرچم دار اپل در سال ۲۰۱۷ خواهد بود، تقریباً این خبر در تمام خبرگزاری‌های مربوط به تکنولوژی منتظر شده است، اما این بار مدیر عامل کمپانی LG اطلاعات دقیق‌تری از آیفون ۸ در اختیار رسانه ها قرار داده است که این اطلاعات جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند را برای ما روشن می سازد.

استفاده از پنل های OLED برای صفحه نمایش در آیفون ۸ ، این گوشی هوشمند را به یک گوشی بسیار بی عیب و نقص تبدیل خواهد کرد و بی شک با این ویژگی آیفون ۸ یکی از بهترین های بازار خواهد بود. در حال حاضر دو کمپانی سامسونگ و اپل در حال طراحی و ساخت دو پرچم دار خود هستند، با این تفاسیر اگر هر دو کمپانی بخواهند از صفحه نمایش OLED در پرچم داران خود استفاده کنند این سؤال پیش می آید که آیا تأمین‌کنندگان قدرت پشتیبانی از محصولات با تعداد بسیار بالا را دارند.

آیفون 8، تنها محصول اپل با صفحه‌نمایش OLED در سال 2017

کمپانی های سامسونگ و LG خود در زمینه تولید پنل های OLED فعالیت دارند و ما شاهد تلویزیون‌های OLED از این کمپانی ها هستیم. مدیر عامل کمپانی LG در رابطه با محصولات جدید کمپانی اپل صحبت هایی کرده است که در این میان به نکات جالبی اشاره کرده است. ال جی اظهار دارد که اپل در سال ۲۰۱۷ از سه گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. دو دستگاه اول در واقع دو ورژن به روز شده آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هستند. این دو گوشی با عنوان آیفون ۷S و آیفون ۷S Plus عرضه خواهند شد و بی شک گوشی هوشمند سوم، پرچم دار حاشیه‌ساز اپل، یعنی آیفون ۸ خواهد بود.

آیفون 8، تنها محصول اپل با صفحه‌نمایش OLED در سال 2017

مدیر عامل ال جی Hang Xiang در ادامه افزود: اپل هر ساله چیزی حدود ۲۲۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند می فروشد، صفحه‌نمایش OLED امسال نمی تواند در تمام دستگاه های اپل وجود داشته باشد. اگر ال جی و سامسونگ امسال از پرچم داران خود رونمایی کنند و این پرچم داران دارای صفحه نمایش OLED باشند بی شک ظرفیت تولید صفحه نمایش OLED محدود خواه د بود. براساس آخرین خبرها، اپل از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند با پنل OLED رونمایی خواهد کرد و سامسونگ نیز ۶۰ میلیون گوشی هوشمند با پنل OLED عرضه خواهد کرد.

آیفون 8، تنها محصول اپل با صفحه‌نمایش OLED در سال 2017

می توان گفت آیفون ۸ چیزی حدود ۳۰ درصد از فروش امسال اپل را دربر می گیرد. در ادامه می توان به دیگر امکانات و ویژگی های آیفون ۸ اشاره کرد که این امکانات عبارت‌اند از صفحه نمایش لبه به لبه، دوربین دوگانه، اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش و حذف دکمه هوم فیزیکی، پردازنده A11.

قیمت این گوشی هوشمند بر اساس آخرین خبرهای درز کرده چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود، اگر قصد خرید آیفون ۸ را دارید می توانید از همین حالا پس انداز کنید!

ارسال نظر