گوشی جدید سری نوت با نام رمز BAIKAL به خط تولید سامسونگ باز می گردد

مدیر عامل شرکت سامسونگ به کاربران خود قول داده است که این شرکت همچنان در ساخت مدل بعدی سری گوشی های نوت، یعنی Galaxy Note 8 مصمم است. اخیرا نام رمز این فبلت پرچمدار نیز فاش شده است.

گوشی جدید سری نوت با نام رمز BAIKAL به خط تولید سامسونگ باز می گردد

به گزارش کلیک ، طبق شایعات قبلی، گوشی Galaxy Note 8 به یک مودم بسیار پیشرفته به همراه صفحه نمایش UHD مجهز شده است.

اخیرا نیز یکی از کاربران توییتر توییتی را با عنوان Galaxy Note 8 ارسال کرده است. در زیر این توییت تصویری مشاهده می شود که به نام رمز BAIKAL اشاره می کند. همچنین در این تصویر یک قلم مخصوص گوشی های سامسونگ دیده می شود. یکی از جالب ترین نکات قابل مشاهده در این تصویر، وجود کریستال های یخ در آن است. این کریستال ها می تواند نشانه ای از عرضه گوشی Note 8 با رنگ های اختصاصی باشد. در حال حاضر ما از نام گوشی بعدی سری نوت دقیقا اطلاع نداریم. ممکن است سامسونگ طبق روال گذشته، این گوشی را Note8 و یا حتی Note 9 و یا هر چیز دیگری نام گذاری کند. برای دست یابی به اطلاعات دقیق تر باید منتظر ماند و چشم به راه خبر های جدید بود.

شنیده ها و شایعات حاکی از آن است که Galaxy Note 8 از یک صفحه نمایش ۴K برخوردار خواهد بود. همچنین اطلاعات منتشر شده از یک منبع چینی نشان می دهد که سامسونگ به دنبال استفاده از دو تراشه قدرتمند و متفاوت اگزینوس در این گوشی است که هر کدام پردازنده هایی با سرعت متفاوت دارند. ممکن است Galaxy Note 8 با یک مدل قوی تر از تر از تراشه های اگزینوس عرضه شود که توانایی پردازش گرافیکی آن نیز بالاتر است. اگر شما در مورد مودم Shannon 359 اطلاعات کافی داشته باشید، خواهید دانست که اضافه شدن آن به گلکسی نوت ۸ چه قابلیت های هیجان انگیزی به آن می دهد. جهت یادآوری باید اشاره کنیم که این مودم با تمامی شبکه های بیس باند سراسر جهان سازگار است که شامل موارد زیر می باشد:

FDD-LTE

TD-LTE

TD-SCDMA

WCDMA

CDMA2000

CDMA

GSM

به کارگیری تمامی این قابلیت های جدید در Galaxy Note 8 به معنی افزایش قیمت آن نسبت به اجداد خود خواهد بود. با این حال، فعلا با در نظر گرفتن این توییت و شایعات منتشر شده، می توان از زنده بودی سری نوت سامسونگ اطمینان حاصل کرد و برای تایید نام رمز آن منتظر اخبار جدید ماند.

ارسال نظر