سامسونگ از گلکسی اس 6 مینی رونمایی می‌کند

مدتی پیش اخبار و شایعاتی از سوی منابع خبری متنوع منتشر شد که حاکی از برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی از نسخه‌ی مینی گوشی هوشمند گلکسی اس 6 بود.

سامسونگ از گلکسی اس 6 مینی رونمایی می‌کند

به گزارش کلیک ، حال شاهد انتشار تصویری از این گوشی هوشمند در یک سایت فروشگاهی آنلاین با نام اختصاصی Letstango بودیم. در این سایت، علاوه بر منتشر شدن عکس گلکسی اس 6 مینی که چندان تفاوتی با نسخه‌ی اورجینال این محصول ندارد، به برخی از خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این محصول نیز اشاره شده است.

1

همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 6 مینی سامسونگ از نظر ظاهری تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه‌ی اورجینال گوشی هوشمند گلسی اس 6 نداشته باشد و تنها ابعاد و اندازه‌ی آن کوچک‌تر شده باشد. بر اساس اطلاعات مندرج در سایت Letstango، گکسی اس 6 مینی سامسونگ از سیستم روی چیپی (SoC) شش هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بهره‌مند می‌شود و صفحه نمایش آن 4.6 اینچی و از نوع Super AMOLED خواهد بود.

همچنین در اطلاعات ارائه شده به رم 2 گیگابایتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 5.1 آب نبات چوبی این محصول اشاره‌ی مستقمیی شده است. اما علاوه بر این موضوعات، گفته شده که گلکسی اس 6 مینی سامسونگ از حافظه‌ی داخلی پیش فرض 16 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و دوربین اصلی و سلفی ان به ترتیبت از سنسورهایی 15 و 5 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین این منبع اشاره کرده که باتری این محصول لیتیوم یونی و از نوع جدانشدنی طراحی شده، اما هیچ اشاره‌ای به ظرفیت دقیق آن نشده است. ظاهرا گلکسی اس 6 مینی سامسونگ ب اسکنر اثر انشگت کاربر هم مجهز می‌شود و به بدین سبب می‌تواند از قابلیت‌ پرداخت الکترونیکی سامسونگ پی (Samsung Pay) پشتیبانی به عمل آورد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد که در اینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی رسمی سامسونگ از این گوشی هوشمند باشیم. در این بین برخی از منابع و کارشناسان عقیده دارند که شاید سامسونگ در رویداد CES 2016 از این گوشی هوشمند رونمایی کند. به نظر شما آیا سامسونگ در طول رویداد CES 2016 از این محصول رونمایی خواهد کرد؟

منبع: gsmarena

ارسال نظر