شایعات در مورد تاریخ انتشار RDR 2

در مورد تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 و بخش چند‌نفره بازی و ارتباط آن با بازی Mafia 3 شایعاتی وجود دارد.

شایعات در مورد تاریخ انتشار RDR 2

به گزارش کلیک، موارد هیجان‌انگیز بسیاری در رابطه با بازی‌های امسال (۲۰۱۷) وجود دارد. بازی‌هایی مانند قسمت جدید Zelda، کنسول جدید Nintendo، the resurrection of Rime و محتوای جدید برای بازی GTA Online در راه هستند. اگر خوش‌شانس باشیم، احتمالا قسمت جدید بازی Kingdom Hearts و Terry Crews Overwatch را خواهیم دید.

شاید هیجان‌انگیز‌ترین بازی سال، Red Dead Redemption 2 باشد. مدت زمان زیادی، همه در انتظار دنباله بازی وسترن کلاسیک شرکت راک استار بودند و رونمایی از قسمت جدیدش در اواخر سال گذشته، سورپرایز بزرگی برای هوداران این بازی بود.

شایعاتی درباره تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 و پیش در‌آمدی همراه با ارتباط با بازی Mafia 3 وجود دارد. بازی Mafia 3 در قالب یک بازی اکشن جهان‌باز (Open-World) یک داستان تغییر‌پذیر انتقام‌جویانه را روایت می‌کند که بی‌شباهت به بازی Grand Theft Auto نیست. مکان بازی مربوط به سال ۱۹۶۸ و در شهری به نام New Bordeaux که اساسا نسخه داستانی شهر نیو‌اورلئان است، روایت می‌شود. این بازی توسط شرکت ۲K Games منتشر شده بود.

بر‌اساس گزارش سایت IGN در ماه آوریل، یک نقشه از نقشه‌های بازی Red Dead Redemption 2 لو‌رفته بود. نکته قابل توجه در مورد نقشه، وجود شهر New Bordeaux همان شهر از بازی Mafia 3 است. نقشه همچنین بیشتر به محیط باتلاقی و مرداب‌مانند اشاره دارد. در دنیای واقعی، ایالت لوییزیانا درست در شرق ایالت تگزاس قرار دارد. بنابر‌این شاید در بازی Red Dead Redemption 2 لوییزیانای تقلبی را کاوش خواهیم کرد. منبع نقشه لو‌رفته، بازی را یک پیش درآمد می‌نامد. زمان بازی Red Dead Redemption در سال ۱۹۱۲ و در زمان افول غرب وحشی روایت می‌شد که ساخت یک بازی وسترن بعد از آن تاریخ معنی درستی نمی‌دهد.

منبع اصلی ما در مورد اطلاعات رسمی مربوط به بازی، وب‌سایت رسمی بازی است. به عبارت دیگر، در وب‌سایت رسمی بازی، تاکید بیشتر روی بخش چند‌نفره و آنلاین بازی است، که آن‌را تجربه‌ای کاملا جدید می‌نامد.

با توجه به موفقیت و محبوبیت بازی GTA Online جای تعجب نیست اگر Red Dead Redemption هم، همان سطح و تنوع همراه با بهسازی داشته باشد. امیدواریم این بهسازی همراه با کاستن از اهمیت بخش تک‌نفره بازی نباشد.

بر‌اساس اطلاعاتی که از بلاگ PlayStation به دست آمده، دارندگان کنسول PS4 اولین دسترسی به «محتوای انتخابی آنلاین» را قبل از دارندگان کنسول Xbox One خواهند داشت. هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد اینکه محتوای آنلاین چه خواهد بود، وجود ندارد، اما بازی‌بازان کنسول PS4 اولین دسترسی را به سلاح‌های ویژه، کاستوم‌ها و ماموریت‌ها خواهند داشت.

ارسال نظر