استودیوی راک‌استدی بر روی پروژه جدیدی مشغول به کار است

بی شک مجموعه بتمن آرخام یکی از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی چند سال اخیر به شمار می روند که توسط استودیوی راک استندی ساخته و عرضه شده اند. آخرین اثر عرضه شده توسط این استودیوی بازی ساز، نسخه واقعیت مجازی بازی بتمن بوده که بازخوردهای نسبتا خوبی را کسب کرد. حال بسیاری از علاقه مندان منتظر رونمایی از نسخه جدید بازی بتمن آرخام هستند و به دلیل اشتیاق زیاد، حرف و حدیث های زیادی نیز در خصوص پروژه بعدی استودیوی راک استندی در فروم ها به گوش می رسید. سرانجام کارگردان هنری مجموعه Batman، در انجمن معتبر ردیت (Reddit)، به صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی راک استندی هم اکنون سخت بر روی پروژه جدید خود کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

استودیوی راک‌استدی بر روی پروژه جدیدی مشغول به کار است

آخرین اثر عرضه شده توسط این استودیوی بازی ساز، نسخه واقعیت مجازی بازی بتمن بوده که بازخوردهای نسبتا خوبی را کسب کرد. حال بسیاری از علاقه مندان منتظر رونمایی از نسخه جدید بازی بتمن آرخام هستند و به دلیل اشتیاق زیاد، حرف و حدیث های زیادی نیز در خصوص پروژه بعدی استودیوی راک استندی در فروم ها به گوش می رسید. سرانجام کارگردان هنری مجموعه Batman، در انجمن معتبر ردیت (Reddit)، به صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی راک استندی هم اکنون سخت بر روی پروژه جدید خود کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، تا به امروز شایعه های زیادی مبنی بر عرضه نسخه جدید بازی بتمن در سراسر فضای مجازی مشاهده می شد که با گذشت زمان، شاهد افزایش تعداد این شایعات بودیم. حال کارگردان هنری بازی بتمن، آقای سفتون هیل (Sefton Hill) در انجمن ردیت ضمن تایید شایعات، اطلاعات بیشتری در خصوص این مجموعه منتشر کرد. وی در صحبت های اخیر خود اشاره کرد که استودیوی راک استندی هم اکنون به صورت سخت بر روی پروژه جدید خود مشغول به کار است. استفاده از عبارت "سخت مشغول کار بودن" بیانگر اهمیت این پروژه است که گویا این پروژه برای تمامی اعضای استودیوی با ارزش به حساب می آید و آن ها خود را سخت درگیر پروژه جدید کردند.

آقای سفتون هیل اعلام کرد:

در حال حاضر، ما به صورت سخت بر روی پروژه جدید خود کار می کنیم که متاسفانه هم اکنون نمی توانیم اطلاعاتی در خصوص این پروژه در اختیار شما طرفداران قرار دهیم. به محض فرا رسیدن زمان مناسب، اطلاعات کامل تری از این پروژه بزرگ را منتشر می کنیم چرا که قصد داریم شما هم در رابطه با پروژه ما باخبر باشید.

همان طور که در ابتدای خبر اشاره کردیم، آقای سفتون هیل ضمن تایید پروژه جدید استودیو راک استندی، درباره برنامه ریزی این استودیو نیز خبر داد. پس از عرضه کنسول میان نسلی کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ پرو، بسیاری از بازی سازان، بروز رسانی های زیادی را برای عناوین ویدیویی خود منتشر کردند تا گیمرها و دارندگان این کنسول، قادر به اجرای عناوین با رزولوشن ۴K باشند. آنطور که به نظر می رسد، گویا راک استندی هیچ برنامه ای برای انتشار بروز رسان بازی Batman Arkham Knight ندارد چرا که آقای هیل در صحبت های خود، این خبر را تایید کرد. احتمال می رود که به علت آغاز پروژه جدید، استودیوی Rocksteady در حال حاضر قصد انتشار این بروز رسان را برای کنسول پلی استیشن ۴ پرو ندارد. به همین خاطر، ممکن است در آینده شاهد عرضه این بروز رسانی و پشتیبانی بازی بتمن آرخام نایت از رزولوشن ۴K باشیم. آقای سفتون هیل گفت که حتما طرفداران ما و مجموعه بتمن با شنیدن این خبر، نا امید خواهند شد لیکن استودیوی راک استندی نیز قصد نارضایتی کاربران خود را ندارد.

متاسفانه آقای سفتون هیل هیچ جزئیاتی در رابطه با پروژه بعدی این استودیو را منتشر نکرد. قطعا بزودی خبرهای زیادی در این باره منتشر می شود که رسانه کلیک در صورت انتشار هرگونه جزئیات، شما را مطلع خواهد ساخت. همراه ما باشید...

ناگفته نماند عنوان محبوب Batman: Arkham Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن سال میلادی ۲۰۱۵ (مصادف با ۲ تیر ماه سال ۱۳۹۴) برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه شخصی ویندوزی توسط کمپانی Warner Bros منتشر شد. در ابتدا قرار بود این عنوان برای دو سیستم عامل لینوکس و مک او اس نیز عرضه شود اما با گذشت زمان، استودیوی راک استندی این پروژه را لغو کرد. اشتباه راک استندی تنها به اینجا ختم نمی شود چرا که در زمان انتشار بازی، نسخه رایانه شخصی آن با مشکلات زیادی دست و پرنجه نرم می کرد و به همین علت، اغلب منتقدان نمرات پایینی را به این نسخه اعطا کردند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با پروژه بعدی استودیوی راک استندی چیست؟ آیا ماجراجویی جدید بتمن بزودی آغاز می شود و یا با یک عنوان ویدیویی کاملا متفاوتی رو به رو می شویم؟ به نظر شما، سازندگان اشتباهات و کم کاری های زمان عرضه بازی بتمن آرخام نایت را بار دیگر تکرار خواهند کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر