بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم در سال ۲۰۱۶ در یک نگاه

اگر اهل بازی های ورزشی باشید حتما مرور و معرفی بهترین آن ها موضوع جالب و مهیجی برایتان خواهد بود. پس ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین بازی های ورزشی بیندازیم.

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم در سال ۲۰۱۶ در یک نگاه

کلیک - بازی های ورزشی فامیلی که وارد می شوید حتما صحبتی از بین بازی ها را می شنوید. بعضی ها از یک بازی فوتبالی حرف می زنند و برای برخی کشتی کج حرف اول را می زند. بخش آنلاین این بازی‌ های ورزشی آن قدر سرگرم تان می کند که متوجه گذر زمان نمی شوید.

عنوان های ورزشی پیشرفت قابل ملاحظه ای را در سال جاری داشته است. البته باید گفت برخلاف اکثر سبک‌ ها که بیشترین پیشرفت را در زمینه های بصری داشتند بازی های ورزشی این نسل در سال جاری پیشرفت‌ های بسیار زیادی را به خود دیده ‌اند.

در ادامه از بازی های ورزشی با عملکردی فوق العاده صحبت می کنیم که مهمترین شرط تجربه بازی آن ها علاقه است.

PES 2017

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم

به نظر می رسد چیزی مهیج تر از عبور یک توپ از خط دروازه‌ ها برای بازیکنان نباشد. در فوتبال این ورزش صنعتی، همیشه شاهد شادمانی بی‌ حد و اندازه عده‌ ای از طرفداران یک تیم هستیم. دیدن آن قدر شادی در میان طرفداران و تماشاچیان هیجان زیادی را به این بازی می دهد. پس از پسرفت این سری سال گذشته کونامی با PES 2016 توانست تا حدود بسیاری هواداران قدیمی سری را امیدوار کند و در حال حاضر می توان گفت PES 2017 نه تنها یکی از بهترین بازی ‌های ورزشی در نسل ۸ام است بلکه یکی از بهترین‌های سری PES در دوره های مختلف نیز به حساب می آید.

در PES 2017 گیم‌ پلی بازی در حد خوبی قرار دارد. به طوری که می تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. کونامی با سیستم دریبل زنی فوق ‌العاده دلچسب اما ساده بازی و بهبود عملکرد دروازبانان بازی مهیج و پرطرفداری را ایجاد کرده است که اگر جذابیت‌ های بخش Master League و جلوه‌ های زیبای بصری بازی را هم به آن اضافه کنیم می‌ توان گفت هیچ وقت از تجربه PES 17 خسته نخواهید شد.

WWE 2K17

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم

کشتی کج ورزشی است که این روزها در دنیای واقعی محبوبیت گذشته را ندارد اما باید گفت که جدیدترین شبیه‌ ساز ورزشی مربوط به این رشته ورزشی واقعا دوست‌ داشتنی است.

البته قبل از هر چیز باید دو مورد را در نظر داشته باشید. اول اینکه به هیچ وجه دنبال یک شبیه‌ ساز واقعی که حس تمام و کمال یک مسابقه کشتی کج را به شما منتقل کند نباشید. چون گاهی بیشتر از اینکه شاهد یک مسابقه کشی کج باشیم در حال انجام یک ورزش رزمی فینیشر دار هستیم.

مورد دوم مربوط به بخش گرافیک و جلوه‌ های بصری بازی است. متاسفانه WWE 2K17مثل دو نسخه قبل خود (در نسل هشتم) با وجود پیشرفت هایی که در آن صورت گرفته باز هم گرافیک خوبی ندارد.

در این نسخه از سری WWE 2K تعداد زیادی کشتی گیر به بازی اضافه شده که مسابقات و سبک‌ های موجود در آن را متنوع کرده است. به علاوه برای اولین بار مبارزه در پشت صحنه نیز به این مجموعه اضافه شده که به‌خاطر محدودیت ‌های موجود در آن زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

اگر دوست‌ دارید آخر هفته ‌ها با دوستان خود کنار هم جمع شوید و حسابی از خجالت یک دیگر بیرون بیاید و یا در اوقات تنهایی به دنبال یک بازی ساده و بدون پیچیدگی هستید، در انتخاب WWE 2K17 شک نکنید چون می ‌تواند آرامش خوبی را به شما هدیه کند.

UFC 2

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم

شاید زمانی کهUltimate Fighting Championship وارد بازار شد زیاد مورد توجه کسی قرار نگرفت. این بازی محدودیت‌ های زیادی داشت.

پس از ورشکسته شدن THQ حق امتیاز بازی به EA Sport رسید تا خیال طرفداران از موفقیت بازی راحت شود.

در سال ۲۰۱۴ شاهد عرضه بازی UFC بودیم که با ورودش انقلابی را در جلوه های بصری ایجاد کرد. بعد از آن نیز سال گذشته UFC 2 با پیشرفت های زیادی وارد بازار شد و در بخش کریر نیز بهتر عمل می کرد.

در رتبه ۵ام لیست نیز یک بازی قرار گرفته است که کمی به UFC 2 شبیه است اما اگر به دنبال بازی در سبک مبارزه ‌ای هستید که علاوه بر تاکتیکی بودن جلوه های بصری آن نظرتان را جلب کندUFC 2 گزینه مناسبی برای شماست.

Forza Horizon 3

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم

طرفداران بازی های ورزشی به سبک اتومبیل ‌رانی حتما با بازی Forza Horizon و ارزش آن آشنا هستند. این بازی چند سال قبل برای ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد. سومین نسخه از این خانواده (Forza Horizon) چند ماه قبل برای ایکس باکس وان و رایانه‌ های شخصی (ویندوز ۱۰) با استانداردهای قوی تری انتشار پیدا کرد.

قبل از عرضه Forza Horizon 3 شاید پلی استیشن ۴ و Drive Club ادعاهای زیادی خصوصا در بخش جلوه ‌های بصری داشتند اما الان با قاطعیت می‌ توان گفت Forza Horizon 3 نه تنها چندین قدم از بازی ذکر شده در بخش جلوه‌های بصری و شنیداری جلو‌تر است بلکه تجربه بهترین بازی اتومبیل ‌رانی موجود در نسل را به شما ارائه می دهد.

گیم ‌پلی این بازی آن قدر پخته است که با ترکیب آن با سایر بخش‌ های بازی احتمالا ساعت‌ ها مشغول تجربه Forza Horizon 3 می شوید و هیچ وقت شما را خسته نمی کند.

FIFA 2017

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم

FIFA 2017 را باید محبوت ترین بازی فوتبالی به حساب آورد. طی چند سال اخیر شبیه‌ ساز فوتبالی EA Sport انتخاب اول عده زیادی از بازی ‌بازان شده است که می خواهند در دنیای بازی‌ های رایانه ‌ای از فوتبال لذت ببرند.

جدیدترین نسخه این سری تغییرات خوبی داشته است اول اینکه گیم ‌پلی آن پیشرفت کرده است. دومین مورد مربوط به سیستم پاس ‌کاری آن است که با اضافه کردن مکانیزم جدید ضربات آزاد بازی تجربه خوشایندی را به شما هدیه می ند.

علاوه بر این بخش داستانی بازی نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. قسمتی که امسال نخستین حضور خود در FIFA را تجربه کرد. البته می توانست عملکردی بهتر داشته باشد اما باز هم برای بازی بازان در مواقع آفلاین بودن سرگرم کننده است. چون بخش آنلاین FIFA 17 با وجود اینکه نسبت به سال گذشته تغییرات خاصی را به خود ندیده، اما خیلی بی عیب و نقص است.

در کل باید بگوییم که هیچ وقت از خریدن جدیدترین ساخته EA Sport پشیمان نمی شوید.

NBA 2K17

بهترین بازی های ورزشی نسل هشتم

بازیNBA 2K17 را باید جزء بازی هایی بدانیم که با ارائه یک گیم ‌پلی کم نقص نشان داد می تواند در رتبه اول همه بازی های نام برده باشد. این بازی هر ساله پیشرفت هایی را نسبت به سال های قبل داشته است.

این بازی که برخلاف دو سال گذشته تنها رقیب خود یعنی NBA Live را از گردونه رقابت خارج کرد و شاهد انتشار نسخه جدید آن توسط EA نیستیم، توانسته با ارائه یک شبیه‌ سازی دقیق از دنیای بسکتبال توجه همه را به خودش جلب کند. این بازی همچنین در گرافیک و طراحی چهره بازیکنان نیز به خوبی عمل کرده است و با افزودن مواردی مثل بخش کریر، گزارشگری بسیار خوب بازی و… می توان آن را به عنوان بهترین بازی بسکتبال در طول تاریخ معرفی کنیم.

با وجود اینکه در بخش داستانی پیشرفت هایی داشته اما هم چنان به فکر بهبود بیشتر در این بخش است. در مجموع باید گفت حتی اگر از علاقمندان به بستکبال نیستید و این ورزش را بسیار کم دنبال می ‌کنید، NBA 2K17 ارزش تجربه کردن را دارد.

ارسال نظر