میزان دانلود Super Mario Run از مرز ۴۰ میلیون بار گذشت

اولین بازی مخصوص تلفن های هوشمند کمپانی نینتندو غوغا به پا کرد و موفقیت باورنکردنی ای را برای سازندگان بازی به همراه داشت! چند روزیست که در سرتاسر فضای مجازی شاهد انتشار اطلاعات زیادی از بازی جدید و مهیج Super Mario Run هستیم. حال که تنها ۴ روز از انتشار رسمی این بازی بر روی سیستم عامل iOS (ای او اس - آیفون ها و آیپدها)، سازندگان این عنوان ویدیویی به صورت رسمی جزئیات بیشتری از میزان دانلود بازی سوپر ماریو ران اعلام کردند. بنا به اعلامیه استودیوی بازی سازی نینتندو، از زمان انتشار بازی Super Mario Run تا به امروز (۴ روز)، میزان دانلود آن به رقم ۴۰ میلیون رسیده که این آمار بیانگر عملکرد فوق العاده سازندگان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

میزان دانلود Super Mario Run از مرز ۴۰ میلیون بار گذشت

چند روزیست که در سرتاسر فضای مجازی شاهد انتشار اطلاعات زیادی از بازی جدید و مهیج Super Mario Run هستیم. حال که تنها ۴ روز از انتشار رسمی این بازی بر روی سیستم عامل iOS (ای او اس - آیفون ها و آیپدها)، سازندگان این عنوان ویدیویی به صورت رسمی جزئیات بیشتری از میزان دانلود بازی سوپر ماریو ران اعلام کردند. بنا به اعلامیه استودیوی بازی سازی نینتندو، از زمان انتشار بازی Super Mario Run تا به امروز (۴ روز)، میزان دانلود آن به رقم ۴۰ میلیون رسیده که این آمار بیانگر عملکرد فوق العاده سازندگان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در گزارش منتشر شده گذشته اعلام شده بود که میزان دانلود بازی Super Mario Run در روز اول به عدد ۲٫۸۵ میلیون رسیده است. همچنین برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که در لحظات ابتدایی انتشار بازی سوپر ماریو ران، سرورهای نرم افزار آیتونز و اپ استور به علت شلوغی از کار افتاده و اتصال به این سرورها ممکن نبود. البته این آمار منتشر شده شامل سراسر جهان می شود و ۱۴۰ کشور در این آمار دخیل هستند.

البته کمپانی نینتندو به صورت حرفه ای وارد عمل شده و عنوان پرطرفدار و مهیج Super Mario Run را به صورت رایگان در شبکه اپ استور و آیتونز قرار داده است. البته باید توجه کرد که این امر به معنی رایگان بودن بازی سوپر ماریو ران نیست چرا که پس از دریافت و طی چند مرحله ابتدایی، باید نسخه کامل بازی را خریداری نمایید. قیمت نسخه کامل بازی ۹٫۹۹ دلار می باشد که در مقایسه با سایر عناوین بزرگ، قیمت بسیار بالایی دارد. متاسفانه کمپانی بزرگ نینتندو هنوز آماری در خصوص میزان فروش این عنوان منتشر نکرده و هیچ جزئیاتی در این رابطه در دسترس نیست. با اینکه بازی سوپر ماریو یکی از به یادماندنی ترین بازی های ویدیویی تاریخ به حساب می آید، اما قیمت بالای آن کمی دست و پای کاربران سیستم عامل ای او اس (iOS) را خواهد بست و تعداد زیادی از بازیکنان به همین علت از خرید بازی منصرف می شوند. بنابراین، پیش بینی می شود که میزان فروش بازی در مقایسه با میزان دانلود اختلاف زیادی داشته باشد.

از زمان انتشار بازی تا به امروز، سازندگان تنها یک بروز رسانی کوچکی برای بازی خود طراحی و منتشر کردند که در آن شاهد اضافه شدن تم تعطیلات سال میلادی جدید (۲۰۱۷) و مد جدید ساخت قلمرو پادشاهی هستیم. شایان به ذکر است چندی پیش کمپانی نینتندو در مصاحبه با The Wall Street Journal اعلام کرد که هیچ بروز رسانی بزرگی برای نسخه کامل و نسخه رایگان بازی سوپر ماریو ران منتشر نخواهد شد و سازندگان هیچ برنامه ای برای گسترش بازی ندارند.

در هر صورت، موفقیت اولین بازی موبایلی شرکت نینتندو روزهای طلایی خود را سپری می کند. قطعا این امر باعث می شود که شرکت نینتندو بیشتر از همیشه بر روی ساخت و عرضه بازی های تلفن های هوشمند وقت صرف کند و بزودی شاهد انتشار بازی های مختلفی از سوی این کمپانی شناخته شده باشیم.

آقای شیگرو میاموتا (Shigeru Miyamoto) در مصاحبه ای با رسانه مشهور The Verge، از بازی جدید ماریو سخن گفت. وی در این مصاحبه اعلام کرد:

به نظر من، بازی ماریو یک بازی شناخته شده در سراسر جهان به حساب می آید که میلیون ها انسان آن را به عنوان یک سرگرمی جذاب می شناسند. به نظر من، این اتفاق همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و ماریو به خوبی نقش خود را ایفا می کند. من فکر می کنم که این امر با انتشار بازی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) ممکن می شود.

ناگفته نماند بازی Super Mario Run در حال حاضر برای سیستم عامل آی او اس (iOS) منتشر شده و کاربران سیستم عامل اندروید برای تجربه این عنوان، باید تا سال میلادی آینده (۲۰۱۷) منتظر بمانند. هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه اندروید بازی مشخص نشده است. در صورت انتشار هرگونه اطلاعات جدید، رسانه کلیک اخبار مرتبط را به صورت کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید... همچنین جهت تجربه این عنوان پرطرفدار، لازم است که تمامی کاربران به اینترنت نسبتا پرسرعت متصل باشند چرا که سیاست های کمپانی نینتندو اینگونه بنا شده است.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با میزان دانلود بازی Super Mario Run چیست؟ آیا شما این عنوان بی نظیر را تا به امروز دریافت و تجربه کرده اید؟ به نظر شما، سرنوشت بازی سوپر ماریو ران همانند بازی پوکمون گو خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر